Obsługa klienta

Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 3. Standardy obsługi

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czego tak naprawdę oczekują klienci od sklepu internetowego?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa klienta na Allegro – 8 wskazówek, które mogą uratować Twoją sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zaplanować skuteczny customer journey

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dobra komunikacja okiem kupujących online. 6 wskazówek, jak usprawnić obsługę klienta w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zbudować sprawnie działający zespół obsługi klienta w sklepie internetowym

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 kroków, jak przekształcić pocztę Gmail w BOK małego e-sklepu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sytuacje kryzysowe w sprzedaży online – jak je okiełznać?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Niezbędnik obsługi klienta w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Google Analytics a CX – jak sprawdzić, co wpływa na doświadczenie zakupowe Twoich klientów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowy numer „E-commerce w Praktyce” już jest! Sięgnij po obszerne kompendium wiedzy o CX i obsłudze klienta w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczny marketing i obsługa klienta w e-commerce A.D. 2021

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sprzedaż online z perspektywy komunikacji z klientem

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Businesswoman holding modern digital tablet with customer service survey form on a screen. Red tick on excellent choice showing customer satisfaction

Jak zorganizować proces obsługi klienta w e-commerce?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Szefowie firm o obsłudze klienta, konsultanci o pracy w BOK – poznaj raport State of Customer Support 2020

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Co robią Polacy na home office? Drukują! Jak Covid-19 zweryfikował automatyzację procesów w sklepie DrTusz.pl

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gdy liczba klientów e-sklepu rośnie, a dział obsługi nie… Jak radzić sobie ze zwiększającą się liczbą zapytań

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak dzięki technologii ogarnąć piki sprzedażowe

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak ugasić pożary i przetrwać sukces, czyli co zrobić, jeżeli sprzedałeś więcej, niż jesteś w stanie wysłać

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

A jaki dostanę rabat? Jak reagować, kiedy klient negocjuje cenę

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł