Redakcja Michael Kacprzak: Optymalizacja płynności finansowej to klucz do sukcesu e-sklepu Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak Jak planować budżet na marketing e-sklepu w czasach, w których każdą złotówkę trzeba oglądać dwa razy Konrad Chowratowicz Jak przebić szklany sufit i skalować przychód e-sklepu, który osiągnął maksimum swoich możliwości Redakcja Strategia e-commerce w obliczu recesji – „EwP” 19 już dostępne Paweł Fornalski Większość e-sklepów przepala budżety na reklamę w social mediach. Jak tego uniknąć? Sławomir Gawinowski, Piotr Strzelecki Jak wyprzedzić konkurencję z dodatkowym finansowaniem Marek Dorsz Jak właściwie wyznaczać KPI w sklepie internetowym Redakcja „E-commerce w Praktyce” 14 już jest! Sięgnij po obszerny poradnik jak sprzedawać na marketplace’ach Katarzyna Niedzielska Efektywne budżety w e-commerce – pułapki, które mogą Cię dużo kosztować Paulina Jóźwik, Marcin Piwowarczyk Zrozumieć koszty e-commerce. Jak oszacować koszt wdrożenia i rozbudowy sklepu internetowego Przemysław Durczak Kręte ścieżki zakupowe – jak podejmować właściwe decyzje budżetowe dopasowane do zachowań klientów Bartosz Pilch Zdaniem ikomersiaka: Bądź optymistą w długim terminie, ale realistą w krótkim Marek Dorsz Jak zaplanować efektywny ekonomicznie budżet w e-commerce Grzegorz Sękowski 3 wskazówki, jak zmniejszyć koszty pozyskiwania nowych klientów w e-commerce Artur Smolicki Jak krok po kroku z małym budżetem przeprowadzić kampanię Google Ads dla sklepu internetowego Łukasz Wichłacz 4 lekcje z przeprowadzenia (udanej!) zbiórki equity-crowdfundingowej Przemysław Borkowski Equity crowdfunding sposobem na pozyskanie kapitału i klientów w e-commerce