Paweł Paszkowski Strategie sukcesu w e-commerce. Jak planować i mierzyć działania marketingowe i PR-owe sklepu internetowego Mateusz Zapała 3 pułapki optymalizacji budżetu reklamowego. Jak osiągnąć najlepsze efekty kampanii w e-commerce Alina Lysychkina Skuteczna analityka w e-commerce. Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby zmaksymalizować sprzedaż Oskar Lipiński E-commerce od kulis: Budowanie marki e-commerce w praktyce. Jakie niskobudżetowe działania przynoszą najlepsze rezultaty – na przykładzie e-sklepu DAAG Paweł Paszkowski Automatyzacja procesów w e-commerce. Jak poprawić efektywność biznesu bez ponoszenia dużych kosztów Redakcja E-szkolenie: Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce Redakcja E-szkolenie: Analiza rentowności e-commerce w praktyce. Jak mierzyć i poprawiać kondycję finansową sklepu internetowego Redakcja E-szkolenie online: Jak zwiększyć sprzedaż i marżę w e-commerce Redakcja Michael Kacprzak: Optymalizacja płynności finansowej to klucz do sukcesu e-sklepu Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak Jak planować budżet na marketing e-sklepu w czasach, w których każdą złotówkę trzeba oglądać dwa razy Konrad Chowratowicz Jak przebić szklany sufit i skalować przychód e-sklepu, który osiągnął maksimum swoich możliwości Redakcja Strategia e-commerce w obliczu recesji – „EwP” 19 już dostępne Paweł Fornalski Większość e-sklepów przepala budżety na reklamę w social mediach. Jak tego uniknąć? Sławomir Gawinowski, Piotr Strzelecki Jak wyprzedzić konkurencję z dodatkowym finansowaniem Marek Dorsz Jak właściwie wyznaczać KPI w sklepie internetowym Redakcja „E-commerce w Praktyce” 14 już jest! Sięgnij po obszerny poradnik jak sprzedawać na marketplace’ach Katarzyna Niedzielska Efektywne budżety w e-commerce – pułapki, które mogą Cię dużo kosztować Paulina Jóźwik, Marcin Piwowarczyk Zrozumieć koszty e-commerce. Jak oszacować koszt wdrożenia i rozbudowy sklepu internetowego Przemysław Durczak Kręte ścieżki zakupowe – jak podejmować właściwe decyzje budżetowe dopasowane do zachowań klientów Bartosz Pilch Zdaniem ikomersiaka: Bądź optymistą w długim terminie, ale realistą w krótkim