Budżet w e-commerce

Gigant zatrudnił już ponad milion maszyn. Czy Twój etat znika z rynku?

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Wartość polskiego e-commerce przekroczy 190 mld złotych? „Sprzedaż w internecie ma cały czas wielki potencjał”

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Skalowanie e-commerce. Dlaczego więcej budżetu nie zawsze znaczy więcej zysku?

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dostępność = zysk. Jak poprawa dostępności wpływa na wyniki w e-commerce i jak mierzyć ROI z tej inwestycji

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Co trzeba wiedzieć o budżetowaniu i jak się do niego przygotować? Poradnik dla zarządzających e-commerce

12 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategie sukcesu w e-commerce. Jak planować i mierzyć działania marketingowe i PR-owe sklepu internetowego

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

3 pułapki optymalizacji budżetu reklamowego. Jak osiągnąć najlepsze efekty kampanii w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczna analityka w e-commerce. Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby zmaksymalizować sprzedaż

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Budowanie marki e-commerce w praktyce. Jakie niskobudżetowe działania przynoszą najlepsze rezultaty – na przykładzie e-sklepu DAAG

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Automatyzacja procesów w e-commerce. Jak poprawić efektywność biznesu bez ponoszenia dużych kosztów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie: Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

E-szkolenie: Analiza rentowności e-commerce w praktyce. Jak mierzyć i poprawiać kondycję finansową sklepu internetowego

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

E-szkolenie online: Jak zwiększyć sprzedaż i marżę w e-commerce

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Michael Kacprzak: Optymalizacja płynności finansowej to klucz do sukcesu e-sklepu

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak planować budżet na marketing e-sklepu w czasach, w których każdą złotówkę trzeba oglądać dwa razy

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przebić szklany sufit i skalować przychód e-sklepu, który osiągnął maksimum swoich możliwości

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategia e-commerce w obliczu recesji – „EwP” 19 już dostępne

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Większość e-sklepów przepala budżety na reklamę w social mediach. Jak tego uniknąć?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Jak wyprzedzić konkurencję z dodatkowym finansowaniem

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak właściwie wyznaczać KPI w sklepie internetowym

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł