Baza wiedzy

IdoSell: Strategia cross-border to nie przetłumaczenie strony wtyczką (E-commerce bez tajemnic, odc. 12)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Kazar i Exorigo-Upos: technologia to dziś fundament e-commerce (E-commerce bez tajemnic, odc. 11)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Shoper: Nie zostawiaj sprzedaży na Black Friday na ostatnią chwilę (E-commerce bez tajemnic, odc. 10)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Łukasz Plutecki: B2B i B2C w e-commerce potrzebują elastyczności (E-commerce bez tajemnic, odc. 9)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Krystian Palica: Ręczne procesy zabijają Twój e-commerce (E-commerce bez tajemnic, odc. 8)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Erwin Wilczyński: Twój e-commerce przegra, jeśli nie zmienisz myślenia (E-commerce bez tajemnic, odc. 7)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Rafał Owsianik: Dobry ERP rośnie razem z Twoim biznesem (E-commerce bez tajemnic, odc. 6)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Adam Zając: Jak wyjść za granicę i nie zrujnować swojego e-commerce w Polsce? (E-commerce bez tajemnic, odc. 5)

3 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Jakub Gierszyński: Marka bez spójności przekazu, zawodzi klienta (E-commerce bez tajemnic, odc. 4)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Cloudflight: Platforma e-commerce to dopiero początek (E-commerce bez tajemnic, odc. 3)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Daria Auguścik: 68% klientów rezygnuje z zakupów przez nieintuicyjny checkout (E-commerce bez tajemnic, odc. 2)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Tomasz Domański: Budowanie marki w e-commerce pomaga przebić się przez sufit (E-commerce bez tajemnic, odc. 1)

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast