Numer 3 (26) lipiec-wrzesień 2024
Temat numeru: Temat numeru: Skuteczne marketing i PR e-sklepu + dodatek: Cross-border w e-commerce
Liczba stron: 140
- jak planować i mierzyć działania marketingowe i PR-owe sklepu internetowego,
- jak optymalizować budżet reklamowy oraz unikać pułapek ROI i ROAS,
- jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby zmaksymalizować sprzedaż,
- jak promować e-commerce w świecie offline,
- jak prowadzić media relations w e-commerce,
- jak wykorzystywać media do promocji marki swojego e-sklepu.
- jak budować PR e-sklepu dla pokolenia alfa,
- w jaki sposób zwiększyć sprzedaż dzięki marce osobistej,
- jak w erze post-cookies zwiększyć sprzedaż remarketingiem i retargetingiem,
- jaki wykorzystać potencjał Pinteresta w e-commerce,
- jak Google Privacy Sandbox pomaga w skutecznym marketingu,
- jak wykorzystywać reguły automatyczne w kampaniach Meta Ads e-sklepu,
- jak unikać błędów w UX writingu i pisać użyteczne teksty do interfejsu e-sklepu,
- jak zwiększać sprzedaż dzięki optymalizacji copywritingu,
- jak tworzyć unikatowe i wartościowe treści, które przyciągną klientów i poprawią pozycje w wynikach wyszukiwania,
- jak pozycjonować produkty sezonowe w e-sklepie,
- jak zoptymalizować e-commerce pod wyszukiwanie głosowe.
- gdzie warto sprzedawać poza Polską,
- jak zaplanować ekspansję zagraniczną i skalować sprzedaż na rynkach CEE,
- dlaczego warto rozważyć ekspansję zagraniczną w Estonii oraz na Litwie i Łotwie,
- jak wybrać najlepszy kanał sprzedaży w międzynarodowym e-commerce,
- jak dostosować komunikację marketingową przy ekspansji zagranicznej,
- jak zaplanować ekspansję zagraniczną i zastosować skuteczne metody promocji e-sklepu.