Numer 1 (28) styczeń-luty 2025
Temat numeru: Strategie i techniki optymalizacji ścieżki zakupowej. Jak zwiększyć konwersję w e-sklepie
Liczba stron: 100
- jak dzięki decyzjom opartym na danych zwiększyć przychody e-sklepu,
- jakimi metodami optymalizować współczynnik konwersji,
- jakie najczęstsze błędy popełniają sklepy internetowe na etapie finalizacji zakupów i jak ich uniknąć,
- jak optymalizować ścieżkę dla nowych, a jak dla powracających użytkowników,
- jak usprawnić strukturę nawigacji e-sklepu i wpływać na decyzje zakupowe klientów,
- jak ulepszyć wyszukiwarkę produktów, aby była precyzyjna, intuicyjna i działała szybciej,
- jak optymalizować karty produktów, aby wspierały decyzje zakupowe różnych klientów
- jak wykorzystać płatności, aby skutecznie zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków,
- jak krok po kroku wykorzystać value proposition canvas do projektowania fundamentów CX w e-commerce,
- jaka jest alternatywa dla radykalnego redesignu i kiedy ma ona sens,
- jakie metody kontaktu z obsługą klienta są najodpowiedniejsze dla osób starszych,
- jakich zmian w UX unikać, żeby nie być posądzonym przez UOKiK o nieuczciwe praktyki.