Numer 4 (27) październik-grudzień 2024
Temat numeru: Nowoczesny CX w e-commerce. Jak skutecznie zarządzać doświadczeniem i obsługą klienta
Liczba stron: 140
- jak skutecznie zarządzać doświadczeniem (CX) i obsługą klienta w e-commerce,
- jakich doświadczeń i jakiej jakości obsługi oczekują od e-sklepów klienci,
- jakie są największe wyzwania obsługi klienta i jak sobie z nimi radzić,
- z jakich narzędzi i technologii korzystać w obsłudze klienta,
- jakimi KPI mierzyć jakość obsługi klienta i pracę działów customer service,
- jak komunikację z użytkownikiem uczynić elementem USP,
- jak zdefiniować w firmie standard obsługi klienta (SLA),
- w jaki sposób efektywnie i zgodnie z prawem pozyskiwać opinie kupujących,
- jak wykorzystać PIM do poprawy obsługi klientów oraz zwiększenia sprzedaży,
- jak AI i inne innowacje wspierają komunikację z klientami w e-commerce B2B,
- jak dzięki działaniom contentowym, SEO i UX poprawić prezentację produktów na stronach.
- jak efektywnie i z głową wykorzystać rich content w e-commerce,
- jak w prosty sposób zoptymalizować kampanie SMS w swoim e-sklepie i jakie kluczowe działania warto przeprowadzić na zakończenie roku z wykorzystaniem komunikacji SMS,
- jakie konsekwencje grożą e-sklepom za niedostosowanie się do wymogów dotyczących dostępności i co na pewno musisz zrobić po 28 czerwca 2025 r.,
- jak skutecznie i z uniknięciem błędów przygotować budżet na 2025 r. i jak nie pominąć założonego celu i przyjętej strategii.