„E-commerce w Praktyce” to przewodnik po skutecznej sprzedaży w internecie. W magazynie tworzonym przez ikomersiaków dla ikomersiaków, znajdziesz praktyczne wskazówki i porady, jak rozpocząć, prowadzić oraz rozwijać sprzedaż towarów i usług online. Swoją wiedzą dzielą się przedstawiciele e-sklepów różnej wielkości i z różnych branż.
Platforma „EwP” to obszerna baza wiedzy o e-handlu. Poznaj konkretne wskazówki i rozwiązania, dzięki którym usprawnisz swoją pracę, zwiększysz sprzedaż i rozwiniesz firmę.
Platforma „EwP” to:
- czasopismo drukowane – wydawany od 2018 r. branżowy magazyn poradnikowy skierowany do osób poszukujących skutecznych rozwiązań w sprzedaży online. W kwartalniku prezentujemy narzędzia i skuteczne techniki, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie. Wiedzą dzielą się najlepsi specjaliści i właściciele e-commerce. Każdy numer to średnio 100 stron szczegółowej i rzetelnej analizy danego tematu drukowane na papierze przyjaznym dla środowiska. Pakiety promocyjne, pojedyncze wydania i prenumeraty znajdziesz na sklep.marketerplus.pl.
- baza wiedzy online – bogaty zbiór starannie uporządkowanych treści na portalu ewp.pl, w tym bieżących analiz i komentarzy, artykułów z prawie 30 numerów archiwalnych „EwP”, materiałów wideo (zapisy z webinarów specjalnych i e-szkoleń). Interesujące zagadnienia i odpowiedzi na nurtujące ikomersiaków problemy da się szybko i wygodnie znaleźć dzięki praktycznej wyszukiwarce. Szukaj wskazówek i inspiracji w stale powiększającej się bazie wiedzy „EwP”.
- interaktywne szkolenia – praktyczne 90-150 minutowe spotkania w formule warsztatowej wraz z sesjami pytań i odpowiedzi podczas których praktycy pokazują, jak skutecznie rozwijać e-commerce. W bazie znajdziesz m.in. warsztaty z audytu e-commerce, analityki i optymalizacji, planowania spójnej polityki cenowej i rabatowej, zarządzania magazynem i zapasami, planowaniem zakupów, wyznaczaniu KPI, content marketingu i tworzenia treści produktowych, a także prowadzeniu kampanii w różnych kanałach m.in. Google Ads czy Facebook Ads. Dostęp do bazy nagrań wszystkich szkoleń (nadchodzących i zrealizowanych) możesz uzyskać dzięki prenumeracie extra premium. Nadchodzące szkolenia znajdziesz w kalendarzu wydarzeń e-commerce.
- książki biznesowe – wydaliśmy m.in. książki Artura Jabłońskiego, Łukasza Kosuniaka i Joanny Burdek. Poznaj pełną ofertę książek biznesowych.
Oferujesz produkty lub usługi wspierające e-commerce? Dotrzyj ze swoją ofertą bezpośrednio do właścicieli sklepów. Nasi czytelnicy to dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści ds. e-commerce, osoby zajmujące się sprzedażą w internecie (również na zagranicznych platformach typu Amazon czy eBay). Dowiedz się więcej i reklamuj się w czasopiśmie „E-commerce w Praktyce”.
Wypromuj się jako specjalista. Masz ekspercką unikatową wiedzę, którą chcesz się podzielić, ale brakuje Ci zasięgów? Wykorzystaj do tego kanały „EwP” i zbuduj markę osobistą eksperta. Zainteresowany? Napisz na kontakt@grupamarketer.pl.
Zachęcamy do lektury i współpracy!