Partner serwisu:

Baza wiedzy

3 rodzaje automatyzacji, które pomogą Ci zatrzymać klientów po Black Friday

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Audyt najważniejszych procesów w e-commerce. Jak odkryć i udrożnić wąskie gardła w sklepie internetowym

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Jak rozwinąć e-commerce B2B w 2023 roku i ułatwić klientom składanie zamówień

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Michael Kacprzak: Optymalizacja płynności finansowej to klucz do sukcesu e-sklepu

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

10 rekomendacji z badania, jak usprawnić polski m-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Inkluzywność w e-commerce, czyli jak zadbać o klienta i zarabiać więcej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Krótkie formaty wideo w służbie e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 pomysłów dla e-commerce na kampanie na Facebooku

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Bron.pl z rekordowymi przychodami ze sprzedaży w 2022 r.

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

6 rozwiązań w obszarze płatności, dzięki którym zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Napisz wiadomość, która domknie sprzedaż. Jak ratować porzucone koszyki za pomocą SMS-ów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Online shopping concept

Jak poznać przyczyny porzucania koszyków i zachęcić klientów do transakcji

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skrócić ścieżkę zakupową i sfinalizować sprzedaż, zanim klient porzuci koszyk

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Porzucony koszyk 2.0. Jak nowoczesne technologie pozwalają reagować na kontekst towarzyszący klientowi

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Każdy słyszał, niewielu potrafi, czyli o ratowaniu porzuconych koszyków

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt logistyki. Jak ocenić, czy przyjęte rozwiązania są właściwe i ograniczyć koszty

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zakupy i zwroty w e-commerce w dobie kryzysu

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak technologia może pomóc e-sklepom w osiągnięciu celów strategicznych

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Standaryzacja GS1 szansą dla e-sklepów w chudych latach

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce na rynku czeskim. Co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem sprzedaży

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł