Redakcja Elephate prezentuje raport podsumowujący działalność blogów w e-commerce Redakcja E-szkolenie: UX i optymalizacja konwersji w praktyce Redakcja Rynek przesyłek w Czechach: Zásilkovna (Packeta) numerem 1 Redakcja Czy na rynku publikacji artykułów sponsorowanych jest jeszcze miejsce na nową platformę? 7Link proponuje optymalizację kosztów link buildingu Redakcja Logistyka cross-border. To nie cena paczki jest kluczowa Redakcja Raport PayPo: Aż 69 proc. klientów BNPL rezygnuje z zakupów w e-sklepie, który nie oferuje płatności odroczonych Redakcja 6 elementów skutecznej logistyki e-commerce w krajach bałtyckich Redakcja Agnieszka Stankiewicz-Kierus i Łukasz Kierus (TaniaKsiazka.pl): Od 17 lat najważniejszy jest dla nas klient Paweł Fornalski Jak nie być Januszem i Grażyną, a i tak zbankrutować Ewelina Ścisłowska FWC dla Digital Care Group. Jak w 4 miesiące wdrożyć sprzedaż subskrypcyjną na Magento Artur Pajkert Badania marketingowe – łatwiejsze, niż myślisz! Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Inwestycja w rozwijanie inżynierii danych oraz AI to klucz do sukcesu Konrad Zach Chcesz sprawdzić, czy Twój pomysł wypali? Zacznij od MVP Przemysław Durczak Skąd pozyskać i jak wykorzystać dane o kliencie w małym sklepie internetowym Paweł Paszkowski Analizuj, wdrażaj, zyskuj. Jak wykorzystywać dane sprzedażowe i segmentować klientów w e-commerce Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Podejście data-driven jest dla nas kluczowe Anna Boduch Data-driven customer journey. Jak zaprojektować ścieżkę klienta – od poznania marki do konwersji – dzięki danym Anna Janaszek Ogarnij chaos w data-driven. Jak poradzić sobie z fragmentacją danych w e-commerce Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Jeżeli dane są złej jakości, to i wnioski będą mylące Jan Klag Skuteczne treści w social mediach. Jak przeanalizować dane i zbudować strategię content-marketingową e-sklepu