Redakcja Agnieszka Stankiewicz-Kierus i Łukasz Kierus (TaniaKsiazka.pl): Od 17 lat najważniejszy jest dla nas klient Paweł Fornalski Jak nie być Januszem i Grażyną, a i tak zbankrutować Konrad Zach Chcesz sprawdzić, czy Twój pomysł wypali? Zacznij od MVP Jan Klag Skuteczne treści w social mediach. Jak przeanalizować dane i zbudować strategię content-marketingową e-sklepu Marta Zawiła-Piłat Co o Twoich klientach wie Amazon? Rola danych w strategii marketingowej Amazon Ads Redakcja Data-driven e-commerce – „EwP” 23 już dostępne Anna Wilma Mikołaj Wezdecki (LPP): Ponad 20 lat temu zakochałem się w e-commerce i ta fascynacja trwa do dziś Paweł Paszkowski Od konkurencji do przewagi. Jak strategicznie i z głową podejść do ustalania cen w sklepie internetowym Joanna Derosa Nie takie zmiany straszne. Jak podnosić ceny, aby nie stracić klientów Łukasz Hardek Ekspansja zagraniczna e-commerce – kluczowe kroki i strategie sukcesu Karolina Tyszko Google Ads to nie wszystko. Jak uszczelnić strategię kampanii reklamowych online Konrad Zach Jak samodzielnie przeprowadzić analizę rynków zagranicznych – narzędzia, źródła, wskazówki Paweł Adamiec Jak zaplanować działania cross-border z wykorzystaniem narzędzi Google’a Jarosław Uczkiewicz E-commerce od kulis: Rola i przebieg fazy analitycznej przy podejmowaniu decyzji o ekspansji na podstawie doświadczeń marki Kross Redakcja Strategia cross-border – „E-commerce w Praktyce” nr 21/2023 już dostępne Anna Wilma Dominika Żak (DeeZee): Czuję, że największy sukces jest jeszcze przede mną Edyta Winkel Mały, mniejszy, najmniejszy. Czy e-commerce w mikro – i małych przedsiębiorstwach ma szansę na sukces? Konrad Zach Czy budowanie marki w e-commerce ma sens? Paweł Fornalski Kto i dlaczego może Cię przekonywać, że przyszłość nie należy do marek Kat Gawryś 5 etapów tworzenia strategii marki e-sklepu, która rezonuje