Strategia

Alsendo przejmuje Spedire.com i debiutuje w Europie Zachodniej. „Jesteśmy gotowi skalować nasz model”

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Nowa PR director na pokładzie DHL eCommerce Polska. „Chciałabym zbudować długofalową strategię komunikacji, która wykorzysta potencjał marki”

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Radosław Gołębski (SAVICKI): „Marka to część mojego życia – dlatego nie czuję, że pracuję” [doba z e-sprzedawcą]

4 minuty czytania

Podstawowy Wywiad

Biżuteria bez salonów, ale z czarnym złotem [historia e-sklepu: SAVICKI]

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Zaczynaliśmy od sprzedaży soczewek online, dziś mamy ponad 100 salonów optycznych [historia e-sklepu: Kodano]

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Większość e-commerce upada, bo źle wybiera niszę

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Forward defence, czyli inne spojrzenie na cross-border w dobie AI

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Eryk Jakubik: Zamiast zakładać, że odniesiesz szybki sukces, zacznij od testowania rynku

9 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Lokalne kody kulturowe. Jak lepiej zrozumieć klientów za granicą i podnieść skuteczność działań cross-border

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Szymon Wcisło i Justyna Grzyl: Klienci w Rumunii oczekują, że marka będzie mówić ich językiem

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Maciej Gorczyca: Na rynku czeskim musimy być tak bardzo „czescy”, jak to tylko możliwe

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Radosław Gołębski: Lokalna adaptacja to jeden z kluczowych elementów naszej strategii

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Alina Taranovska: Dostosowywanie oferty i sposobu prezentacji produktów do rynku ukraińskiego jest ciągłym procesem

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Grzegorz Biernacki: Zaczynamy od produktów najłatwiejszych do doręczenia

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Urszula Ośmiałowska: Eksport bez presji i sztucznego pośpiechu. Jak naturalna migracja klientek i lokalne partnerstwa otworzyły Ministerstwu drzwi do europejskiego rynku [zdaniem ikomersiaka]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Tomasz Serafin (Kodano): „Dobry dzień to wynik dobrych procesów i systemów, a nie szczęśliwego trafu” [doba z e-sprzedawcą]

9 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Zaczynaliśmy od sklepów stacjonarnych i katalogu dla barberów [historia e-sklepu: BarberStore]

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Robimy biżuterię z mleka matki i idzie nam świetnie [historia e-sklepu: Milkies]

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Zaczynaliśmy offline, a dziś nasza domena kończy 18 lat [historia e-sklepu: Świat Zabawek]

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Jak wyróżnić się w niszy? Od małej platformy do giganta – 5 lekcji od Etsy

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł