Partner serwisu:

Strategia

Agnieszka Stankiewicz-Kierus i Łukasz Kierus (TaniaKsiazka.pl): Od 17 lat najważniejszy jest dla nas klient

20 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak nie być Januszem i Grażyną, a i tak zbankrutować

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Chcesz sprawdzić, czy Twój pomysł wypali? Zacznij od MVP

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczne treści w social mediach. Jak przeanalizować dane i zbudować strategię content-marketingową e-sklepu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Co o Twoich klientach wie Amazon? Rola danych w strategii marketingowej Amazon Ads

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Data-driven e-commerce – „EwP” 23 już dostępne

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mikołaj Wezdecki (LPP): Ponad 20 lat temu zakochałem się w e-commerce i ta fascynacja trwa do dziś

12 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Od konkurencji do przewagi. Jak strategicznie i z głową podejść do ustalania cen w sklepie internetowym

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie takie zmiany straszne. Jak podnosić ceny, aby nie stracić klientów

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ekspansja zagraniczna e-commerce – kluczowe kroki i strategie sukcesu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Google Ads to nie wszystko. Jak uszczelnić strategię kampanii reklamowych online

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak samodzielnie przeprowadzić analizę rynków zagranicznych – narzędzia, źródła, wskazówki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zaplanować działania cross-border z wykorzystaniem narzędzi Google’a

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Rola i przebieg fazy analitycznej przy podejmowaniu decyzji o ekspansji na podstawie doświadczeń marki Kross

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategia cross-border – „E-commerce w Praktyce” nr 21/2023 już dostępne

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dominika Żak (DeeZee): Czuję, że największy sukces jest jeszcze przede mną

14 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Mały, mniejszy, najmniejszy. Czy e-commerce w mikro – i małych przedsiębiorstwach ma szansę na sukces?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Czy budowanie marki w e-commerce ma sens?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Kto i dlaczego może Cię przekonywać, że przyszłość nie należy do marek

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

5 etapów tworzenia strategii marki e-sklepu, która rezonuje

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł