Artur Pajkert Badania marketingowe – łatwiejsze, niż myślisz! Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Inwestycja w rozwijanie inżynierii danych oraz AI to klucz do sukcesu Konrad Zach Chcesz sprawdzić, czy Twój pomysł wypali? Zacznij od MVP Przemysław Durczak Skąd pozyskać i jak wykorzystać dane o kliencie w małym sklepie internetowym Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Podejście data-driven jest dla nas kluczowe Anna Janaszek Ogarnij chaos w data-driven. Jak poradzić sobie z fragmentacją danych w e-commerce Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Jeżeli dane są złej jakości, to i wnioski będą mylące Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Legalne dane z ciasteczek (i innych technologii) – teraz i w przyszłości Paulina Czokajło, Julia Nycz Jak dopasować płatności online do swojej firmy, czyli gotowe rozwiązania nie tylko dla e-sklepów Paweł Adamiec Jak przygotować kampanie shoppingowe Google Ads na Black Week i Q4 Weronika Szczepanik, Patrycja Kościołowska Tips & tricks na Q4, czyli jak zmaksymalizować sprzedaż w szczycie sezonu w e-commerce Adam Jankowiak Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów Redakcja Już jest! Najnowsza książka Łukasza Kosuniaka „Marketing automation krok po kroku” Magdalena Fedorczuk Audyt UX krok po kroku. Jak samemu znaleźć słabe punkty e-commerce i je usprawnić Agnieszka Lendzion, Anna Martenka Product page to nowy home page, czyli jak marka Displate rozwija strony produktowe Jarek Burdek, Joanna Burdek Neurocopywriting w e-commerce. 3 bugi w mózgu, które wykorzystasz w e-handlu (i nie tylko) Jakub Krzywolak Unikaj waleni, zajęcy i papug, czyli 7 zasad prostego języka, które poprawią Twoją komunikację Jakub Dzikowski Thin content w e-commerce. 5 wskazówek, jak zidentyfikować i zwalczyć treści niskiej jakości Redakcja Dochodowy e-commerce 2023 [darmowy e-book] Redakcja Cezary Kożon: E-commerce się profesjonalizuje, ale wyzwania są coraz większe