Katarzyna Grabowska Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż Anna Wilma Artur Pajkert (cyber_Folks): Hakuj umysły, by zwiększać konwersję Agata Chmielewska Otwórz się na wszystkich klientów. Jak poprawić dostępność cyfrową sklepu internetowego Monika Kalicka, Rafał Jackiewicz E-commerce od kulis: Jak wykorzystać dane i emocje do budowania lojalności klientów? Case study taniaksiazka.pl Jarek Burdek, Joanna Burdek Neurocopywriting w e-commerce. 3 bugi w mózgu, które wykorzystasz w e-handlu (i nie tylko) Angelika Dąbek User-generated content w e-commerce. Jak zaprosić klientów do współtworzenia świata Twojej marki Anna Łach Jak wykorzystać zwroty do zdobycia przewagi konkurencyjnej w e-commerce Redakcja Minds&Roses: Customer Journey 2023. Poszukiwanie i zakup produktów online [raport] Redakcja Zobacz nagranie z webinaru „Efektywna obsługa klienta w e-sklepie” Paulina Czokajło 6 rozwiązań w obszarze płatności, dzięki którym zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków Redakcja Raport „E-commerce w Polsce 2022” Gemiusa już dostępny Redakcja Re-commerce, czyli moda na vintage przenosi się do internetu [komentarz] Katarzyna Sokół-Borek 10 kroków do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym Redakcja Jak nadążyć za stale ewoluującymi nawykami zakupowymi klientów e-commerce? [komentarz] Redakcja Prawie 90% internautów kupuje online [raport] Redakcja Czy e-commerce w 2022 r. wyhamuje? [komentarz] Sebastian Muliński E-commerce w czasie inflacji. Jak przygotować sklep internetowy na czas, w którym wszystko jest drogie? Redakcja Ile zarabia się w digital i e-commerce? Redakcja Czy istnieją dobre praktyki dla stron e-sklepów? [e-book] Redakcja E-tydzień w e-commerce (18-24.03.22)