E-commerce B2C

Empatyzuj z klientami e-sklepu. Zamień punkty bólu w punkty empatii

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Od radykalnego redesignu do… spadku konwersji. Dlaczego większość zmian w interfejsie e-sklepu kończy się niepowodzeniem

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Po nitce do kłębka. Jak usprawnić strukturę nawigacji e-sklepu i wpływać na decyzje zakupowe klientów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Direct to consumer. Jak usprawniać ofertę i produkty w sprzedaży bezpośrednio do konsumenta

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 sklepów online, które wiedzą, jak robić content marketing

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak pisać ciekawe opisy produktów w e-sklepie? Lista inspiracji

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak napisać stronę „O nas”, która wyróżni Twój sklep internetowy? Zobacz, jak robią to giganci e-commerce w Polsce: Allegro, Empik, Ceneo

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Dochodowy e-commerce 2024 [bezpłatny e-book]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Pozyskujesz nowych klientów? Świetnie! Ale czy masz strategię na ich zatrzymanie?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

404. Page Not Found – jak z nudnej czterysta czwórki e-sklepu zrobić ciekawą stronę. Lista inspiracji

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Jak ZdrowaZupa.pl rewolucjonizuje logistykę produktów pakowanych w szkło dla klientów B2C

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa zamówień w e-commerce. Jak lojalizować klientów i zarabiać więcej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Poradnik randkowania, czyli jak dzięki obsłudze posprzedażowej rozkochać klientów e-sklepu, aby generować ponadprzeciętny wzrost

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Innowacyjne strategie obsługi posprzedażowej w e-commerce na przykładzie marki DAAG [e-commerce od kulis]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuka posprzedażowej obsługi klienta w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak tworzyć content, który dociera do wszystkich? 4 kroki do cyfrowej dostępności

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX to za mało. Jak zadbać o customer experience w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie: Prosty język w e-commerce. Jasna i skuteczna komunikacja w sklepie internetowym

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Artur Pajkert (cyber_Folks): Hakuj umysły, by zwiększać konwersję

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad