Adam Sawicki Jak pisać ciekawe opisy produktów w e-sklepie? Lista inspiracji Adam Sawicki Jak napisać stronę „O nas”, która wyróżni Twój sklep internetowy? Zobacz, jak robią to giganci e-commerce w Polsce: Allegro, Empik, Ceneo Redakcja Dochodowy e-commerce 2024 [bezpłatny e-book] Paulina Wiesiołek Pozyskujesz nowych klientów? Świetnie! Ale czy masz strategię na ich zatrzymanie? Adam Sawicki 404. Page Not Found – jak z nudnej czterysta czwórki e-sklepu zrobić ciekawą stronę. Lista inspiracji Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Jak ZdrowaZupa.pl rewolucjonizuje logistykę produktów pakowanych w szkło dla klientów B2C Ewa Bartnik Obsługa zamówień w e-commerce. Jak lojalizować klientów i zarabiać więcej Paweł Pałka Poradnik randkowania, czyli jak dzięki obsłudze posprzedażowej rozkochać klientów e-sklepu, aby generować ponadprzeciętny wzrost Oskar Lipiński Innowacyjne strategie obsługi posprzedażowej w e-commerce na przykładzie marki DAAG [e-commerce od kulis] Marcin Górski Sztuka posprzedażowej obsługi klienta w e-commerce Izabela Michalska Jak tworzyć content, który dociera do wszystkich? 4 kroki do cyfrowej dostępności Agata Chmielewska UX to za mało. Jak zadbać o customer experience w e-commerce Katarzyna Grabowska Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż Redakcja E-szkolenie: Prosty język w e-commerce. Jasna i skuteczna komunikacja w sklepie internetowym Anna Wilma Artur Pajkert (cyber_Folks): Hakuj umysły, by zwiększać konwersję Agata Chmielewska Otwórz się na wszystkich klientów. Jak poprawić dostępność cyfrową sklepu internetowego Monika Kalicka, Rafał Jackiewicz E-commerce od kulis: Jak wykorzystać dane i emocje do budowania lojalności klientów? Case study taniaksiazka.pl Jarek Burdek, Joanna Burdek Neurocopywriting w e-commerce. 3 bugi w mózgu, które wykorzystasz w e-handlu (i nie tylko) Angelika Dąbek User-generated content w e-commerce. Jak zaprosić klientów do współtworzenia świata Twojej marki Anna Łach Jak wykorzystać zwroty do zdobycia przewagi konkurencyjnej w e-commerce