Partner serwisu:

E-commerce B2C

Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Artur Pajkert (cyber_Folks): Hakuj umysły, by zwiększać konwersję

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Otwórz się na wszystkich klientów. Jak poprawić dostępność cyfrową sklepu internetowego

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Emotion face symbol on yellow wooden cube blocks. Service rating, ranking, customer review, satisfaction and feedback concept.

E-commerce od kulis: Jak wykorzystać dane i emocje do budowania lojalności klientów? Case study taniaksiazka.pl

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Paper heads and disorder jigsaw puzzle brain, world mental health day, Alzheimer and Psychology concept

Neurocopywriting w e-commerce. 3 bugi w mózgu, które wykorzystasz w e-handlu (i nie tylko)

12 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

User-generated content w e-commerce. Jak zaprosić klientów do współtworzenia świata Twojej marki

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Exchange of goods line icon. Return parcel sign. Package tracking symbol. Geometric shapes. Random cross elements. Linear Return parcel icon design. Vector

Jak wykorzystać zwroty do zdobycia przewagi konkurencyjnej w e-commerce

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Minds&Roses: Customer Journey 2023. Poszukiwanie i zakup produktów online [raport]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zobacz nagranie z webinaru „Efektywna obsługa klienta w e-sklepie”

1 minuta czytania

Podstawowy Wideo

6 rozwiązań w obszarze płatności, dzięki którym zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Raport „E-commerce w Polsce 2022” Gemiusa już dostępny

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Re-commerce, czyli moda na vintage przenosi się do internetu [komentarz]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 kroków do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak nadążyć za stale ewoluującymi nawykami zakupowymi klientów e-commerce? [komentarz]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Prawie 90% internautów kupuje online [raport]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czy e-commerce w 2022 r. wyhamuje? [komentarz]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce w czasie inflacji. Jak przygotować sklep internetowy na czas, w którym wszystko jest drogie?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ile zarabia się w digital i e-commerce?

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czy istnieją dobre praktyki dla stron e-sklepów? [e-book]

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

E-tydzień w e-commerce (18-24.03.22)

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł