Partner serwisu:

E-commerce B2C

Jak pisać ciekawe opisy produktów w e-sklepie? Lista inspiracji

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak napisać stronę „O nas”, która wyróżni Twój sklep internetowy? Zobacz, jak robią to giganci e-commerce w Polsce: Allegro, Empik, Ceneo

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dochodowy e-commerce 2024 [bezpłatny e-book]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Pozyskujesz nowych klientów? Świetnie! Ale czy masz strategię na ich zatrzymanie?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

404. Page Not Found – jak z nudnej czterysta czwórki e-sklepu zrobić ciekawą stronę. Lista inspiracji

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Jak ZdrowaZupa.pl rewolucjonizuje logistykę produktów pakowanych w szkło dla klientów B2C

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa zamówień w e-commerce. Jak lojalizować klientów i zarabiać więcej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Poradnik randkowania, czyli jak dzięki obsłudze posprzedażowej rozkochać klientów e-sklepu, aby generować ponadprzeciętny wzrost

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Innowacyjne strategie obsługi posprzedażowej w e-commerce na przykładzie marki DAAG [e-commerce od kulis]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuka posprzedażowej obsługi klienta w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak tworzyć content, który dociera do wszystkich? 4 kroki do cyfrowej dostępności

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX to za mało. Jak zadbać o customer experience w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie: Prosty język w e-commerce. Jasna i skuteczna komunikacja w sklepie internetowym

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Artur Pajkert (cyber_Folks): Hakuj umysły, by zwiększać konwersję

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Otwórz się na wszystkich klientów. Jak poprawić dostępność cyfrową sklepu internetowego

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Emotion face symbol on yellow wooden cube blocks. Service rating, ranking, customer review, satisfaction and feedback concept.

E-commerce od kulis: Jak wykorzystać dane i emocje do budowania lojalności klientów? Case study taniaksiazka.pl

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Paper heads and disorder jigsaw puzzle brain, world mental health day, Alzheimer and Psychology concept

Neurocopywriting w e-commerce. 3 bugi w mózgu, które wykorzystasz w e-handlu (i nie tylko)

12 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

User-generated content w e-commerce. Jak zaprosić klientów do współtworzenia świata Twojej marki

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Exchange of goods line icon. Return parcel sign. Package tracking symbol. Geometric shapes. Random cross elements. Linear Return parcel icon design. Vector

Jak wykorzystać zwroty do zdobycia przewagi konkurencyjnej w e-commerce

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł