Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Legalne dane z ciasteczek (i innych technologii) – teraz i w przyszłości Arkadiusz Szczudło, Paula Skrzypecka Jak sprzedawać za granicą zgodnie z prawem Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Digital Service Act – co oznacza dla e-commerce Paweł Adamiec Jak dzięki narzędziom Google’a określać pozycję marki na rynku i radzić sobie z nieuczciwymi działaniami konkurencji i afiliantów Piotr Kantorowski Przezorny zawsze ubezpieczony. Jak zabezpieczyć prawnie markę e-sklepu Nina Pankiewicz Zapakowani na dobre. UE promuje zrównoważone przesyłki i opakowania Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Omnibus w praktyce e-commerce. Jak stosować nowe przepisy w niektórych „trudnych” sytuacjach Klaudia Radwańska, Emanuel Wanat Migracja sklepu bez problemów – jak zabezpieczyć się prawnie przed nieprzewidzianymi sytuacjami Piotr Kantorowski Prowadzisz live’y sprzedażowe? Sprawdź, czy robisz to zgodnie z prawem Monika Bartnik Jak sklepy internetowe przygotowują się do przepisów dyrektywy omnibus? Monika Bartnik Jak platformy sprzedażowe przygotowują się do przepisów dyrektywy omnibus? Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk 4 nowości w e-commerce wynikające z dyrektywy omnibus Redakcja Orzeczenie TSUE: Treść przycisków w serwisach i sklepach internetowych do weryfikacji [komentarz] Redakcja E-tydzień w e-commerce (25-31.03.22) Monika Bartnik Jakie zmiany prawne dotyczące e-commerce czekają nas w 2022 r.? Magdalena Jaworska Praktyczny przewodnik po pakiecie VAT e-commerce Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Zmiany w prawie e-commerce – nowa kategoria klienta Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Aspekty prawne modelu subskrypcyjnego w e-commerce. Część 2 Milena Waloszek Prawo a logistyka – o czym należy pamiętać w umowie z dostawcą Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Aspekty prawne modelu subskrypcyjnego w e-commerce. Część 1