Partner serwisu:

Technologia

Customer journey pod lupą. Monitorowanie ścieżki klienta – narzędzia i metody oraz ich wpływ na optymalizację obsługi

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zarządzanie produktami a doświadczenie klienta. Jak system PIM poprawia CX

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce alert. 5 branżowych raportów, do których warto zajrzeć

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zaczynaliśmy w Warszawie, a dziś sprzedajemy w 13 aglomeracjach [historia e-sklepu: Auchan]

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Aleksandra Ippohorska-Lenkiewicz (Klarna): Działamy w Polsce od trzech lat i tak naprawdę dopiero się rozpędzamy

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

7 grzechów głównych marketing automation

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak przygotować e-sklep do pików sprzedażowych

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie sprzedawaj wanny bez odpływu, czyli na czym polega skuteczny marketing sklepu internetowego

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

B or not 2B. Dlaczego własna platforma B2B to dziś konieczność

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zwiększ konwersję bez dużych inwestycji, czyli o optymalizacji wydajności strony e-sklepu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mateusz Cisowski: Technologie dla e-commerce w 2024 roku [komentarz]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przepis na udany e-commerce? Romans designu z technologią

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Piotr Biegun: Technologie dla e-commerce w 2024 roku [komentarz]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Content na pełnym gazie. Jak marka iParts.pl stworzyła 29 tysięcy opisów produktowych w 24 godziny [case study]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jarosław Łuczka: Technologie dla e-commerce w 2024 roku [komentarz]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży? Platforma e-commerce B2B i system ERP, czyli współpraca idealna

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Z pola do chmury. Dlaczego branża rolnicza korzysta z platform B2B

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zbiór narzędzi, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz e-sklep. Od automatyzacji, przez płatności i monitoring internetu, po analizę konkurencji i jej cen

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Droga produktu w ERP – od wprowadzenia do systemu aż do wysyłki do klienta

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Integracje systemów – must have nowoczesnego e-commerce

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł