Redakcja E-szkolenie: CX i obsługa klienta w e-commerce B2B Redakcja E-szkolenie online: Skuteczny marketing w e-commerce B2B Redakcja E-commerce i UX w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania Aleksandra Stankowska Jak aktywizować klientów dzięki spersonalizowanym e-mailom Redakcja Jak rozwinąć e-commerce B2B w 2023 roku i ułatwić klientom składanie zamówień Sebastian Umiński Inkluzywność w e-commerce, czyli jak zadbać o klienta i zarabiać więcej Klaudia Kranc Jak poznać przyczyny porzucania koszyków i zachęcić klientów do transakcji Łukasz Sztuczyński Jak skrócić ścieżkę zakupową i sfinalizować sprzedaż, zanim klient porzuci koszyk Paweł Fornalski Każdy słyszał, niewielu potrafi, czyli o ratowaniu porzuconych koszyków Redakcja 10 najważniejszych wniosków z raportu e-Izby „Odpowiedzialny e-commerce” Błażej Łukomski Zmienne i niepewne czasy? Rozwiń biznes ze stabilną platformą e-commerce B2B Redakcja E-tydzień w e-commerce (18-24.03.22) Redakcja E-tydzień w e-commerce (11-17.03.22) Katarzyna Bronowska Jak wyznaczyć i zwiększyć wartość klienta w B2B Magdalena Krasoń-Wałęsiak Dobre dane = większa sprzedaż. Jak zadbać o ID produktu Elżbieta Pawełek-Lubera Jak wybrać partnera technologicznego, który poprowadzi Twój biznes do zwycięstwa? Maciej Kucharczyk Mądre wejście w świat e-commerce – własny marketplace od Spryker Cloud Commerce OS Sebastian Snieciński DrukomatMasterclass: Wznieś się i leć z trendem. #dorzućDOpaczki, to łatwe, kiedy wiesz jak! Dane mówią same za siebie. 7 na 10 Polaków robi zakupy w internecie. Co możesz... Grzegorz Hachoł 12 apostołów zakupów, digitalizacja wsparta relacją i robotyzacja w TIM-ie Tomasz Kozłowski Jak obsługiwać cały obszar e-commerce przy pomocy jednego narzędzia?