Redakcja Agnieszka Stankiewicz-Kierus i Łukasz Kierus (TaniaKsiazka.pl): Od 17 lat najważniejszy jest dla nas klient Adam Jankowiak Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów Anna Wilma Mikołaj Wezdecki (LPP): Ponad 20 lat temu zakochałem się w e-commerce i ta fascynacja trwa do dziś Anna Wilma Artur Pajkert (cyber_Folks): Hakuj umysły, by zwiększać konwersję Adrian Jaskulski „Najlepsze praktyki” nie zawsze są najlepsze. Jak z głową podejść do optymalizacji i testów A/B w e-commerce Paulina Czokajło 7 wskazówek, jak poprawić proces zakupowy w e-sklepie i zwiększyć konwersję Tomasz Łysoń Jak zwiększyć sprzedaż dzięki funkcjom platformy e-commerce, które są oparte na psychologii konsumenckiej Joanna Derosa Nie takie zmiany straszne. Jak podnosić ceny, aby nie stracić klientów Anna Wilma Dominika Żak (DeeZee): Czuję, że największy sukces jest jeszcze przede mną Edyta Winkel Mały, mniejszy, najmniejszy. Czy e-commerce w mikro – i małych przedsiębiorstwach ma szansę na sukces? Edyta Kowal Jak w rok rozkręcić brand, czyli case study marki Displate Tomasz Serafin Jak narodziła się marka KODANO, czyli case study rebrandingu e-sklepu Szkla.com Agnieszka Kalkhoff, Marcin Kalkhoff E-commerce od kulis: Jak 24hugs® buduje markę dzięki odwróconej lojalności Anna Socha, Krzysztof Witek, Ewelina Mikołajczyk Jak content wideo napędza komunikację marki Morele Jarosław Uczkiewicz E-commerce od kulis: Rowerowa (r)ewolucja w e-commerce. Jak od zera w dwa lata zostać krajowym liderem w swojej kategorii produktowej Redakcja E-sklep Bee.pl zwiększył sprzedaż o 25% Redakcja E-grocery z Warszawy dostarcza produkty w całej Unii Europejskiej Redakcja Michael Kacprzak: Optymalizacja płynności finansowej to klucz do sukcesu e-sklepu Redakcja Bron.pl z rekordowymi przychodami ze sprzedaży w 2022 r. Anna Wilma Jakub Gierszyński: W każdym nowym projekcie i w każdej branży dostrzegam wyzwanie