Redakcja Holding Piga.pl trzeci raz w rankingu „Financial Times 1000” Sławomir Kruczek EwP poleca: grupy na Facebooku o marketingu i e-commerce Redakcja Jak wybrać właściwą platformę e-commerce do sprzedaży omnichannel? Mariusz Serafin Lancerto & Mr.Vintage – najdłuższa współpraca marki z influencerem w polskiej branży fashion Anna Wilma Justyna Niedzielska-Buchacz i Wojciech Buchacz (Creative Deco): Pamiętaj, że konkurencja nigdy nie śpi Anna Wilma Aleksandra Szol (Modivo): Liczby muszą się zgadzać, ale nie zapominam o wizji oraz długofalowej relacji z klientem Piotr Kaleta, Michał Barczyk Jak x-kom napędza ruch (i sprzedaż) wydarzeniami Redakcja Zakupy online to pestka – Morele podsumowują rok 2021 Redakcja 5 powodów, dlaczego oprogramowanie PIM jest w 2022 r. niezbędne w handlu elektronicznym Redakcja Sobie i Wam – życzenia od ikomersiaków na 2022 rok Elżbieta Pawełek-Lubera Jak wybrać partnera technologicznego, który poprowadzi Twój biznes do zwycięstwa? Redakcja Integracja oprogramowania e-sklepu z systemem ERP – dlaczego warto? Redakcja Jak dotrzymać tempa klientom i skutecznie sprzedawać w internecie w 2021 roku? Przeczytaj darmowy e-book Redakcja Jak zdobyć fundusze na rozwój sklepu internetowego? Anna Wilma Łukasz Bojar (Senetic): Nieustannie przekraczać lokalne standardy w każdym regionie świata Paweł Fornalski Czego tak naprawdę oczekują klienci od sklepu internetowego? Ewa Adamska-Cieśla Tomasz Bukowski (Nanushki): Nie sztuka sprzedać coś raz Tomek Doksa Jak znaleźć dochodową niszę w e-commerce Anna Wilma Rafał Zakrzewski (Digitree Group): Nawet jeśli Ty nie myślisz o marketplace`ach, one z pewnością myślą o Tobie Anna Wilma Jacek Celiński (Havas E-Commerce): Produkt ma pierwszeństwo przed reklamą