Narzędzia e-commerce

Prezentacja premium
platformy sklepowe

Cloudlets.Zone – polska chmura dla e-commerce

Cloudlets.Zone to chmura typu PaaS, zaprojektowana specjalnie dla hostingu e-commerce, aplikacji i baz danych. Dzięki graficznemu interfejsowi typu all-in-one view jest bardzo łatwa w obsłudze, a kreatory mają „wstrzykniętą” wiedzę DevOps. W odróżnieniu od klasycznego hostingu, wbudowana autoskalowalność przygotowuje e-commerce na bardzo dużą zmienność ruchu. Na platformie w postaci gotowych do uruchomienia paczek znajdują się m.in: Magento, PrestaShop oraz WooCommerce. Rozliczamy się za rzeczywiste użycie zasobów, co pozwala na optymalizację kosztów i pełną kontrolę nad wydatkami.

Prezentacja premium
logistyka

Heykapak – opakowania dla e-commerce

Heykapak.pl to narzędzie zapewniające zaopatrzenie sklepów internetowych w opakowania i akcesoria wysyłkowe. 24 godziny na dobę 365 dni w roku do dyspozycji osób z branży e-commerce jest szeroka i rozwijana oferta opakowań do wysyłki i wyposażenia magazynu.

Prezentacja premium
obsługa klienta

NFON Contact Center Hub

Klienci korzystają dziś z wielu kanałów komunikacji, by kontaktować się z firmami. NFON Contact Center Hub to oparte na chmurze, wszechstronne narzędzie do obsługi klienta, które integruje się z Twoim CRM i łączy wszystkie kanały komunikacji z klientem w jednym narzędziu.

Prezentacja premium
logistyka

Pocztex 2.0.

Nowa oferta Pocztex jest wszędzie tam, gdzie Twój e-biznes i Twoi Klienci. Pocztex przyspiesza, staje się nowoczesny i bliższy Klientom. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku Poczta Polska wprowadza kompleksowe zmiany m.in. w ofercie, sieci logistycznej czy stronie www.pocztex.pl dające szereg korzyści podmiotom działającym w sektorze eCommerce, realizującym dostawę przesyłek na terenie kraju oraz przesyłek międzynarodowych.

Prezentacja premium
pliki produktowe

Feedink.com

Feedink.com to narzędzie, które pozwala w łatwy i elastyczny sposób zarządzać plikami produktowymi (product feed) każdemu e-commercowi niezależnie od wielkości czy branży. Dzięki zastosowaniu modelu self-service możesz przejąć pełną kontrolę nad swoimi danymi w wielu kanałach marketingowych bez angażowania do tego celu zasobów IT.