Opis narzędzia
Wygodne Zwroty to innowacyjne i bezpłatne dla sklepu internetowego narzędzie, które usprawnia i optymalizuje proces zwrotu towaru w e-commerce, a tym samym pomaga w zmniejszeniu liczby porzuconych koszyków zakupowych w e-sklepie oraz przyczynia się do zmniejszenia liczby zwrotów.
Korzystając z naszej usługi z łatwością zamienisz zwrot towaru w Twoim sklepie internetowym w szansę kolejnej sprzedaży, zbudujesz świadomość marki i lojalność konsumencką oraz usprawnisz pracę magazynu i logistykę zwrotów.
Obejrzyj poniższy film i zobacz, jak Wygodne Zwroty działają w praktyce.
Dla konsumenta to prosty formularz online, umożliwiający komfortowy zwrot towaru, a dla sklepu internetowego łatwa identyfikacja zwracanych zamówień, regularność i przewidywalność doręczeń, a także koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przez konsumentów przesyłkami oraz przesyłkami wysyłanymi za pobraniem czy do automatów paczkowych.
Jako jedyni na rynku oferujemy aż 3 możliwości dokonania opłaty za przesyłkę zwrotną:
- zwroty darmowe dla Twojego sklepu internetowego – wówczas pełny koszt przesyłki zwrotnej ponosi konsument,
- zwroty darmowe dla konsumenta – wówczas pełny koszt przesyłki zwrotnej ponosi Twój sklep internetowy,
- “płatność hybrydowa” – unikalna na rynku propozycja, niezwykle elastyczna i bardzo korzystna dla obu stron transakcji, w ramach której część kosztu poniesie Twój sklep internetowy, a część konsument. Ogromną zaletą tej formy płatności za przesyłke zwrotną jest fakt, że e-sklep może dowolnie ustalić poziom kosztu, który chce w danym momencie ponieść, jak również w każdej chwili może dowolnie go zmieniać w zależności od indywidualnych potrzeb.
Wygodne Zwroty to narzędzie, które:
- usprawnia obsługę zwrotów konsumenckich,
- sprawia, że mniej klientów dzwoni na infolinię w temacie zwrotów,
- umożliwia wybór różnych modeli płatności za przesyłkę zwrotną,
- pozwala monitorować ważne dla e-sklepu dane o nadanych zwrotach w osobnym, aktualizowanym w czasie rzeczywistym raporcie,
- a jednocześnie jest łatwe w obsłudze i intuicyjne dla konsumentów.
Korzyści
- brak opłat za uruchomienie i korzystanie z naszego narzędzia
- bez żadnej umowy współpracy
- 70% mniej zapytań o proces zwrotu ze strony klientów; możesz skupić się na sprzedaży
- prosty formularz online – wyeliminowanie papierowych formularzy zwrotów
- Ty decydujesz, kto płaci za przesyłkę zwrotną – oferujemy aż 3 możliwości
- mniej porzuconych koszyków zakupowych
- możliwość łatwego ankietowania powodów zwrotu wśród konsumentów
- szybkie i proste uruchomienie usługi w e-sklepie (nawet w kilka minut)
- możliwość integracji systemowej, dzięki czemu proces zwrotu przebiega jeszcze bardziej płynnie, a formularz zwrotu automatycznie pobiera dane zwracanego zamówienia
- brak ograniczeń technicznych i systemowych, niezależnie od platformy sklepowej
- codzienny raport nadanych w systemie przesyłek zwrotnych, zanim dotrą do magazynu
- ekspresowa identyfikacja zwrotów bez konieczności otwierania przesyłki
- logistyka zwrotów zorganizowana w ramach jednej usługi
- brak problemu błędnego adresowania przesyłek zwrotnych
- intuicyjny, personalizowany i oznaczony Twoim logo formularz zwrotu online
- ponad 40 tys. punktów nadawczych dla Twoich konsumentów, w tym wszystkie Paczkomaty InPost, a także punkty nadawcze DPD, DHL, GLS – np. sieci sklepów Żabka, Auchan, Carrefour, ABC, Delikatesy Centrum czy saloniki prasowe Inmedio
Wybrani klienci
DECATHLON.pl
WOJAS.pl
OCHNIK.com
KAZAR.com
GATTA.pl
BIGSTARSHOES.pl
51015KIDS.eu
OBAG.pl
REPORTERYOUNG.pl
URBANCITY.pl