Opis narzędzia
Klienci korzystają dziś z wielu kanałów komunikacji, by kontaktować się z firmami. NFON Contact Center Hub to oparte na chmurze, wszechstronne narzędzie do obsługi klienta, które integruje się z Twoim CRM i łączy wszystkie kanały komunikacji z klientem w jednym narzędziu.
Wszystkie potrzebne dane o dzwoniących i historia kontaktów są dostępne na wyciągnięcie ręki, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, sprawnie i łatwo zarządzać wszystkimi zgłoszeniami i organizować pracę agentów. System umożliwia także monitorowanie pracy agentów na żywo, by lepiej planować obłożenie i monitorować wskaźniki KPI. Raporty i wallboardy można bardzo łatwo konfigurować i dostosowywać do indywidualnych potrzeb.
NFON Contact Center Hub umożliwia elastyczność i skalowalność w codziennej pracy. To prawdziwie wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy, które jest zautomatyzowane, łatwe w obsłudze i innowacyjne w działaniu.
NFON Contact Center Hub jest stworzony z myślą o małych i średnich firmach. Oferuje zaawansowane funkcje, jednak jest szybki w konfiguracji i łatwy w użyciu, umożliwiając nawet małym zespołom świadczenie wysoce profesjonalnej obsługi klienta.
NFON Contact Center Hub został zaprojektowany w taki sposób, by w jednym rozwiązaniu zintegrować CRM, narzędzia do planowania i optymalizacji pracy agentów, płatności PCI-DSS, zarządzania jakością i e-commerce. Wykorzystuje do tego strategię omnichannel, uwzględniającą m.in. możliwość korzystania z poczty e-mail i czatu internetowego.
Konsumenci oczekują od firm szybkiej i bezproblemowej obsługi. NFON Contact Center Hub pomoże Ci łatwo spełnić ich wszystkie oczekiwania!
Dowiedz się więcej:
Lub odwiedź naszą stronę www: https://www.nfon.com/pl/produkty/rozwiazania-do-kontaktu-z-klientem/contact-center-hub
Korzyści
- Historia klienta jak na dłoni: kompletna historia danego klienta jest dostępna w jednym miejscu. Teraz możesz zapewniać swoim klientom najnowocześniejszą obsługę i już nigdy nie utracisz żadnego połączenia, wiadomości ani informacji.
- Zintegrowanie wszystkich kanałów komunikacji: Twoi klienci mogą kontaktować się z Tobą za pomocą preferowanych przez siebie narzędzi komunikacji, a historia kontaktów uwzględnia komunikację z różnych kanałów (np. e-maile, telefony i wiadomości na czacie)
- Jedna aplikacja: wszyscy użytkownicy NFON Contact Center Hub są połączeni w ramach jednej aplikacji, bez względu na to, skąd i na jakim urządzeniu pracują.
Intuicyjny interfejs: przyjazny dla użytkownika i intuicyjny, dzięki czemu obsługa systemu nie wymaga skomplikowanych szkoleń - Lepsze doświadczenia klienta: NFON Contact Center Hub oferuje zautomatyzowany model pracy i innowacyjne rozwiązania, które przyspieszają czas reakcji, a tym samym poprawiają jakość obsługi klienta.
- Skalowalna taryfa: NFON Contact Center Hub pomaga Ci oszczędzać koszty, m.in. dzięki elastycznym taryfom, które można skalować nawet co miesiąc. Możesz łatwo dostosować narzędzie do swoich potrzeb i bieżącego etapu rozwoju firmy.