Partner serwisu:

Omnichannel

Omnichannel to proces w e-commerce, który polega na strategicznym połączeniu kanałów komunikacji ze wszystkimi kanałami sprzedaży. Celem tego rozwiązania jest zapewnienie klientowi dostępu do wszelkich usług w każdym z kanałów. Czytaj artykuły dotyczące omnichannel w bazie wiedzy magazynu „E-commerce w praktyce”. Wiedzą na temat omnichannel dzielą się praktycy polskiego rynku e-commerce.

Jak wybrać właściwą platformę e-commerce do sprzedaży omnichannel?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak offline wspiera online w omnichannelu firmy Coffeedesk

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Back view of female employee talk speak on team video call with diverse colleagues coworkers. Woman worker have webcam digital virtual conference at home office, engaged in online group meeting.

Poznaj nowe możliwości dla e-commerce na pierwszej konferencji Shopware w Polsce!

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zaplanować skuteczny customer journey

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wojciech Zięba (Decathlon): klient nie jest klientem kanału, tylko marki

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak szybko i profesjonalnie tworzyć live’y i materiały wideo

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czy omnichannel w e-commerce to nadal Święty Graal?

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
bledy-w-marketingu-sklepow-internetowych

Jak rozwinąć sprzedaż w kanale e-commerce na przykładzie marki Quiosque

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Lojalność w e-commerce nie umarła. Jak minimalizować wysiłek klienta?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gdzie omnichannel mówi dobranoc… 7 grzechów głównych wszechkanałowości

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przygotować biznes do wdrożenia strategii omnichannelowej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Selektywny omnichannel czyli jak usprawnić obsługę klienta i wypracować zysk

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Omnichannel w polskim
e-commerce: od czego zacząć,
na co uważać i kto go już wprowadził

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kilka słów o tym, o czym wszyscy dobrze wiedzą, czyli dlaczego należy projektować doświadczenia klientów w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowy wymiar e-handlu. O trendach i innowacjach w sprzedaży oraz o tym, gdzie jest miejsce dla e-commerce w strategii omnichannelowej

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Jak-robic-skuteczny-marketing-dla-sklepu-internetowego-jak-radzic-sobie-z-kryzysem

Najnowszy piąty numer „E-commerce w Praktyce” już dostępny! Zaplanuj strategię omnichannel i usprawnij proces zakupowy w e-sklepie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Omnichannel – trudne słowo rozbite na proste działania

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł