Coffeedesk to jeden z największych omnichanneli z kawą i akcesoriami w Europie Środkowo-Wschodniej. Skalę i sławę zbudowaliśmy jako e-commerce w dwóch kanałach sprzedaży: B2B oraz B2C, a 10-letni rozwój biznesu pokazuje, jak ważna jest integracja działań online z offline. Stąd decyzja o rozwoju kawiarni butikowych pod szyldem Coffeedesk. Czasem sięgamy też po pomysły na kampanie promocyjne nieco w stylu retro, takie jak wysyłanie do klientów poczciwych pocztówek z wakacji, które okazały się zaskakująco skutecznym wsparciem sprzedaży online.
- Strona główna
- Baza wiedzy
- Jak offline wspiera online w omnichannelu firmy Coffeedesk
Jak offline wspiera online w omnichannelu firmy Coffeedesk
Czytaj więcej w tematach:
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp