Nie jest łatwo o lojalność w e-commerce. Każdy sklep zastawia na klientów mnóstwo „pułapek” – a to u siebie na stronie, a to w Google Ads, a to u influencerów. Kupujący mają więc olbrzymi wybór i ciągle są targetem jakiejś kampanii. A gdyby tak sprawić, by chcieli do Ciebie po prostu wracać? Lojalność jest ważna, bo lojalny klient wydaje więcej i chętnie poleca sklep. Tylko jak na tę lojalność zapracować, jak ją utrzymać i co ma do tego omnichannel?
Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego klient męczy się Twoim w sklepie internetowym,
- czym jest wysiłek w kontekście sklepu internetowego,
- jakie jest antidotum na kryzys lojalności w e-commerce,
- jak rozwiązania omnichannelowe minimalizują wysiłek klienta,
- jak zmienić smart shoppera w lojalnego klienta,
- co zrobić, żeby kontakt klientów z biurem obsługi był bezbolesny, a ich lojalność rosła.