Redakcja Jak dotrzeć do klientów za granicą? Najważniejsze elementy nowoczesnej logistyki cross-border dla e-commerce Redakcja Chcesz efektywnie zarządzać magazynem, zapasami i zwrotami w e-commerce? Sięgnij po „EwP” 17 Paweł Bilczyński Zwroty za granicą – dlaczego są wyzwaniem i jak sobie z nimi poradzić Krzysztof Wieczorek Zwroty w e-commerce – przewaga konkurencyjna czy same kłopoty Katarzyna Bronowska Zwrot w podejściu do zwrotów w e-commerce – co się zmieniło w ostatnich latach Karol Robaczewski Zdaniem ikomersiaka: Niepewne czasy wymagają gotowości do zmiany, czyli jak x-kom zarządza logistyką Klaudia Kranc Wielomagazynowość, czyli jak z głową zarządzać kilkoma magazynami w e-commerce Grzegorz Drągowski Zdaniem ikomersiaka: Tusz pilnie potrzebny, czyli jak DrTusz.pl zarządza magazynem i zapasami Jakub Bartczak Zdaniem ikomersiaka: Klapki przychodzą na czas – jak Kubota zapewnia szybkość i ciągłość dostaw Robert Lubandy Co e-commerce oznacza dla magazynu? Jak przejść transformację od sprzedaży stacjonarnej do wielokanałowej i efektywnie zarządzać procesami Wiktor Żuchowski Magazyn w firmie e-commerce: budowa, wynajem, outsourcing czy fulfillment Paweł Paszkowski 6 raportów i analiz, które pomogą Ci zarządzać zakupami i zapasami w e-sklepie Artur Zubrzycki Czy Twoje zapasy zarabiają na siebie? Poznaj OTIF, GMROII i inne wskaźniki, które pomogą podnieść jakość logistyki magazynowej w e-sklepie Redakcja Michał Dobicki (GOMEZ): Niemcy i Włochy to wymagające rynki, ale przygotowaliśmy kompleksową ofertę Redakcja Jak wojna w Ukrainie wpływa na logistykę? [komentarz] Redakcja Zainstaluj wtyczkę epaka.pl do WooCommerce i korzystaj z atrakcyjnych metod wysyłki do swoich klientów Redakcja Wielokanałowa logistyka transgraniczna. Jak zebrać najlepsze spedycje w jednym miejscu? Redakcja Spór w PAŻP. Czy grozi nam paraliż ruchu lotniczego cargo nad Polską i jak to wpłynie na e-commerce Redakcja Chcesz skutecznie zwiększyć ruch i sprzedaż w e-commerce? Sięgnij po „EwP” 16 Magdalena Krasoń-Wałęsiak eProdukty i Verified by GS1: sklepy mówią „sprawdzam!”