Partner serwisu:

Automatyzacja

Automatyzacja w e-commerce to działania i procesy polegające na ograniczeniu ludzkich czynności przy użyciu różnych systemów, narzędzi i rozwiązań, które usprawniają i automatyzują funkcjonowanie sklepu internetowego. Automatyzacja procesów w e-commerce pozwala zaoszczędzić czas pracowników, wyeliminować możliwość popełniania błędów przez człowieka, poprawić satysfakcję klienta, przyspieszyć realizację zamówień, a także zwiększyć wydajność e-sklepu i zmniejszyć koszty jego obsługi. Automatyzacja może obejmować różne obszary: marketing, obsługę klienta, obsługę zamówień, porzucone koszyki, media społecznościowe, obsługę kurierów, płatności czy zarządzanie produktami. Czytaj artykuły dotyczące automatyzacji w bazie wiedzy magazynu „E-commerce w praktyce”. Wiedzą na temat automatyzacji dzielą się czołowi eksperci e-commerce.

Jak usprawnić obsługę zwrotów w e-sklepie? Poznaj usługę Apaczka PRO Returns

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Tricks & tips dotyczące monetyzacji, czyli jak zamienić odwiedzających w kupujących, a kupujących po raz pierwszy – w lojalnych klientów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Narzędzia i wskazówki, które pomogą usprawnić marketing i sprzedaż online w małej firmie

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 wskazówek, jak usprawnić sprzedaż i obsługę klienta w e-commerce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie pozwól, żeby dane nie pracowały – zautomatyzuj ich wykorzystanie

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Usprawnij sprzedaż online dzięki nowoczesnym technologiom e-commerce

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak w 10 krokach wdrożyć PIM w firmie e-commerce?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Integracja oprogramowania e-sklepu z systemem ERP – dlaczego warto?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 wskazówek, jak zwiększyć wydajność i efektywność sprzedaży dzięki automatyzacji marketingu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zgodnie z trendami zautomatyzować obsługę klientów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak Magento pobudza lojalność klientów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Konfiguratory produktów – zdobądź nowych klientów i zwiększ sprzedaż

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Automatyzacja procesów w e-commerce dzięki integracjom pomiędzy platformami

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

12 apostołów zakupów, digitalizacja wsparta relacją i robotyzacja w TIM-ie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wypunktuj swoich klientów i zwiększ sprzedaż, czyli uniwersalny przepis na skuteczną segmentację

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 wskazówek, jak zwiększyć efektywność e-mail marketingu w e-sklepie w 2021 roku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Newsletterowe rekomendacje, z których korzysta 85% kupujących. Przepis na skuteczny e-mail marketing od DrTusz.pl

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Trudno pozyskać nowych klientów? Zwiększaj sprzedaż przez proaktywny rozwój tych, których już masz

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Businesswoman holding modern digital tablet with customer service survey form on a screen. Red tick on excellent choice showing customer satisfaction

Jak zorganizować proces obsługi klienta w e-commerce?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wyciosane z właściwego drewna. Dematic automatyzuje logistykę zwrotów i wysyłek u producenta zabawek Haba Group

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł