Jan Klag Skuteczne treści w social mediach. Jak przeanalizować dane i zbudować strategię content-marketingową e-sklepu Redakcja E-szkolenie: Skuteczne rolki i tiktoki dla e-commerce (od pomysłu po montaż i publikację) Angelika Dąbek User-generated content w e-commerce. Jak zaprosić klientów do współtworzenia świata Twojej marki Łukasz Sokołowski Krótkie formaty wideo w służbie e-commerce Anna Czyżewska 10 pomysłów dla e-commerce na kampanie na Facebooku Aneta Wojtkielewicz, Weronika Szczepanik 7 sposobów na to, jak łączyć działania brandingowe i performance, aby zabezpieczyć swoją sprzedaż Redakcja Skuteczna reklama e-commerce w social mediach i migracja e-sklepu w praktyce – sięgnij po „EwP” 18 Piotr Kantorowski Prowadzisz live’y sprzedażowe? Sprawdź, czy robisz to zgodnie z prawem Barbara Kaleńczuk Go live or go home. Jak w 5 krokach zwiększyć sprzedaż za pomocą transmisji Redakcja Raport Inquiry: Live commerce, czyli zakupy na żywo – czy to kolejna rewolucja w handlu? Redakcja Przewodnik po live commerce [e-book] Anna Wilma Czy marki powinny wycofać się z Facebooka, Instagrama i TikToka? Obecność w social mediach a odpowiedzialność etyczna firmy Agata Blachowska Jak skutecznie sprzedawać bezpośrednio w Messengerze Martyna Olszak-Bachora Spójna komunikacja jest w modzie! Łukasz Dwulit Jak Chiny rozkręciły live streaming e-commerce Ewa Adamska-Cieśla Instagram dla e-commerce w praktyce: najciekawsze akcje 2020 roku Ewa Adamska-Cieśla Instagram dla e-commerce w praktyce: 24 polskie konta e-sklepów, które inspirują Mateusz Puszczyński 12 sposobów na skuteczne działania e-sklepu w social mediach na 12 miesięcy roku Michał Kochanowski Wyprzedaż specjalnej serii klapków Kuboty w ciągu 6 godzin. Ponad 400% wzrostu sprzedaży dzięki komentarzom na Facebooku Przemysław Rosa Facebook Shops – rewolucja e-commerce w social mediach?