Redakcja 6 wskazówek, jak zwiększyć zysk ze sprzedaży w sklepie internetowym Redakcja Marketplace Morele: ponad 50% zamówień więcej w Q3 2022 roku Redakcja Marketplaces generują 48% całkowitej wartości zakupów online Polaków [badanie] Redakcja Podróż klienta, a może podróż z klientem? Jak dobre customer experience prowadzi do sukcesu w e-handlu Miłosz Wójcik, Agnieszka Kenig-Westphal Jak zarządzać cenami i osiągać większe zyski na Amazonie i Kaufland.de Katarzyna Zdziech Jak zwiększyć zyski na marketplace’ach? 3 kroki do sukcesu na platformach sprzedażowych Katarzyna Nowacka, Magdalena Krasoń-Wałęsiak Standaryzacja na marketplace’ach – co to oznacza dla Ciebie? Redakcja Jak powrót eBay wpłynie na polski e-commerce [komentarz] Redakcja Allegro rozpoczyna sprzedaż w UE Anna Wilma Justyna Niedzielska-Buchacz i Wojciech Buchacz (Creative Deco): Pamiętaj, że konkurencja nigdy nie śpi Paweł Fornalski Cross-border szansą na zwiększenie sprzedaży online w 2022 roku Redakcja Sprzedaż na marketplace’ach A.D.2022 Magdalena Krasoń-Wałęsiak Dobre dane produktowe równie ważne jak sam produkt Magdalena Krasoń-Wałęsiak Dobre dane = większa sprzedaż. Jak zadbać o ID produktu Wojciech Buchacz 5 głównych wyzwań dla marek sprzedających na Amazonie Krzysztof Murzyn Rozwijaj swoją sprzedaż na platformach marketplace Konrad Zach Monetyzacja pasji dzięki e-commerce Ireneusz Klimczak Jak dotrzymać tempa klientom i skutecznie sprzedawać w 2021 roku Mateusz Arciszewski Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 4. Amazon czy eBay – na której platformie skutecznie rozwiniesz swoją markę? Karolina Karwacka Biblioteki mobilne SDK – czym są i co wniosą do Twojego sklepu internetowego