Sieć Kaufland – jedna z wiodących marek handlowych w Europie, która posiada ponad 1550 sklepów stacjonarnych w ośmiu krajach europejskich, otwiera się na kolejne rynki e-commerce, w tym Polskę. Na Kaufland.pl jest już obecnych ponad 2 tys. sprzedawców. Dowiedz się, jakie nowoczesne funkcje oferuje obecnie platforma, jakie są najważniejsze korzyści dla sprzedawców i jak wygląda oferta Early Bird.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie nowoczesne funkcje oferuje obecnie Kaufland Global Marketplace,
- jakie są najważniejsze korzyści dla sprzedawców z Polski,
- jakie rozwiązania usprawniające sprzedaż i obsługę klienta zapewnia platforma,
- jak wygląda oferta Early Bird dla nowych sprzedawców,
- jakie są perspektywy dla rynków, na których operuje platforma.
Kaufland.de to jeden z największych kanałów sprzedaży online w Niemczech i część holistycznego rozwiązania Kaufland Global Marketplace. W 2023 r. działalność online została rozszerzona o dwa międzynarodowe kanały sprzedaży: Kaufland.sk na Słowacji oraz Kaufland.cz w Czechach. Wszystkie te rynki odnotowały w ubiegłym roku ponadprzeciętny wzrost sprzedaży – w porównaniu z sytuacją rynkową.
W drugiej połowie 2024 r. Kaufland uruchamia dwa kolejne kanały sprzedaży online: Kaufland.at w Austrii (od września) oraz Kaufland.pl (od sierpnia) w Polsce. Dzięki temu sprzedawcy zyskają łatwy dostęp do milionów klientów.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Kaufland Global Marketplace – kompleksowe rozwiązanie dla sprzedawców
Kaufland oferuje zaawansowane technologicznie rozwiązanie do sprzedaży elektronicznej. Platforma wyróżnia się nowoczesnymi funkcjami, takimi jak:
- Integracja z Kaufland Card – użytkownicy mogą zbierać punkty lojalnościowe zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych.
- Różnorodność metod płatności – platforma oferuje różne metody płatności, w tym Blik, przelewy online, płatności ratalne i karty kredytowe.
Kaufland Global Marketplace zapewnia sprzedawcom kompletny pakiet usług, w tym zaawansowaną infrastrukturę techniczną, spersonalizowane wsparcie sprzedawców, mnogość narzędzi marketingowych oraz wiele opcji, które umożliwiają szybkie i łatwe rozpoczęcie sprzedaży. W efekcie sprzyja to szybkiej i wydajnej ekspansji międzynarodowej. Dodatkowo platforma otwiera możliwości skalowalnego wzrostu nawet dla sprzedawców o ograniczonych zasobach.
Korzyści dla sprzedawców:
- Wzrost obrotów – dostęp do jednego z największych rynków e-commerce w Europie, który obejmuje 56 mln potencjalnych klientów online, stwarza możliwość znacznego i szybkiego zwiększenia sprzedaży.
- Uczciwe i przejrzyste warunki współpracy – płacisz jedynie comiesięczną opłatę i prowizję od sprzedaży, której wysokość zależy od danej kategorii produktu – bez ukrytych kosztów. Masz możliwość dodawania swoich artykułów w dowolnym momencie, bezpłatnie i bez ograniczeń czasowych. Umowę możesz rozwiązać w każdej chwili, bez konieczności zachowania okresu wypowiedzenia.
- Zaawansowana technologia multi-marketplace – Kaufland Global Marketplace umożliwia sprzedawcom jednoczesną sprzedaż na wszystkich dostępnych kanałach sprzedaży po jednorazowej rejestracji. Kontrola i zarządzanie ofertami, zamówieniami oraz danymi produktów odbywa się ręcznie lub automatycznie za pośrednictwem centralnego portalu sprzedawcy.
- Rozpoznawalność i zaufanie do marki – Kaufland cieszy się rozpoznawalnością w Polsce na poziomie 99%, co stanowi wyjątkową okazję, aby dotrzeć do ogromnej grupy klientów i zaoferować im swoje produkty.
- Szeroki asortyment – na Kaufland.de sprzedawcy oferują produkty w ponad 6,4 tys. kategorii, takich jak: dom, elektronika, ogród i majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, dziecko i niemowlę, sport oraz moda. Wkrótce podobna oferta będzie dostępna na pozostałych rynkach. Nie przegap tej okazji!
- Dodatkowe usługi – na życzenie sprzedawców dostępne są liczne, częściowo bezpłatne, dodatkowe usługi wspierające start na Kaufland.pl oraz ciągłą optymalizację wyników na platformie Kaufland. Obejmują one m.in. automatyczne tłumaczenie danych produktowych, obsługę płatności, wsparcie pierwszej linii działu obsługi klienta w języku polskim, osobiste wsparcie sprzedawcy w wielu językach oraz liczne możliwości samoobsługowe dostępne np. na platformie Seller University.
Kaufland współpracuje z ponad 250 partnerami, aby maksymalnie ułatwiać sprzedawcom sprzedaż. Ponad 110 dostawców oprogramowania zapewnia połączenie platformy Kauflandu z popularnymi systemami ERP i sklepowymi, umożliwiając łatwą integrację kanałów sprzedaży z istniejącymi procesami.
Kaufland Global Marketplace jest obsługiwany przez zespół doświadczonych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie rozwoju platform tego typu. Eksperci posiadają zarówno kompetencje techniczne, jak i wiedzę w zakresie dalszego rozwoju usług i opcji marketingowych.
Już dziś zostań sprzedawcą Kaufland Global Marketplace i zwiększ swoje obroty!– Już w 2019 r. uruchomiliśmy nasze narzędzie marketingowe – oferty sponsorowane (Sponsored Product Ads – SPA) i daliśmy sprzedawcom możliwość zwiększania widoczności ofert na platformach oraz w aplikacji Kauflandu przy jednoczesnym zwiększaniu sprzedaży. Płatne reklamy produktów w ciągu ostatnich pięciu lat stały się najpopularniejszym narzędziem marketingowym. Współpracujemy ściśle z naszymi sprzedawcami, aby projektować i rozbudowywać różne funkcje zgodnie z ich potrzebami – komentuje Nina Wulkow, head of retail media w Kaufland e-commerce.
Kaufland.pl – specjalna oferta dla nowych sprzedawców
Z okazji uruchomienia nowych rynków w Polsce i Austrii, Kaufland przygotował specjalną ofertę dla nowych sprzedawców. Wystarczy założyć konto na co najmniej jednej z nowych platform sprzedaży online, aby przez trzy miesiące móc sprzedawać bezpłatnie na wszystkich platformach Kauflandu, bez uiszczania opłaty podstawowej. Ponadto na Kaufland.at i Kaufland.pl sprzedawcy nie płacą prowizji przez pierwsze trzy miesiące od uruchomienia kont na tych kanałach. Otrzymują także rabat na reklamy ofert sponsorowanych na portalach Kaufland.at i Kaufland.pl w wysokości 1,2 tys. euro.
Oferta Early-Birds to:
- 0% prowizji od sprzedaży przez trzy miesiące – cały przychód zostaje w Twojej kieszeni.
- 1200 euro rabatu na Sponsored Product Ads na Kaufland.at i Kaufland.pl.
- 3 miesiące bez opłaty podstawowej na Kaufland Global Marketplace.
Kaufland Global Marketplace – nieustanny wzrost
Na portalu Kaufland.de zarejestrowało się już ok. 11 tys. sprzedawców, którzy wspólnie z Kauflandem oferują ponad 45 mln artykułów w 6,4 tys. kategorii produktów – głównie z sektora niespożywczego (non-food).
Do najbardziej dochodowych kategorii w 2023 r. należały:
- meble i wyposażenie wnętrz,
- elektronika,
- ogród i majsterkowanie,
- artykuły kuchenne i AGD,
- sport i turystyka,
- dzieci i niemowlęta,
- moda i akcesoria,
- pielęgnacja ciała i zdrowie
Największy wzrost sprzedaży odnotowano w kategoriach takich jak: meble i wyposażenie wnętrz, moda i akcesoria, a także artykuły kuchenne i AGD.
46% użytkowników portalu Kaufland.de już dokonało zakupu za pośrednictwem tej strony. Portal odwiedza miesięcznie do 32 mln osób, a ich liczba stale rośnie.
– Udało się nam osiągnąć znakomity poziom widoczności kanałów sprzedaży online Kauflandu, dzięki czemu zaliczają się one do najbardziej rozpoznawalnych platform sprzedażowych online w naszych krajach docelowych. Oferty w kanałach sprzedaży online są sterowane przez wyrafinowane algorytmy, a międzynarodowy zespół ds. SEO w Kaufland e-commerce nieustannie reaguje na aktualne trendy i zapewnia optymalne wykorzystanie potencjału sprzedaży – mówi Marcel Dittrich, head of product SEO w Kaufland e-commerce.
Należy także pamiętać, że zarówno polski, jak i austriacki rynek e-commerce są w fazie wzrostu i oferują sprzedawcom znakomite perspektywy rozwoju. Prognozy Statista.com przewidują, że do 2029 r. każdy z tych krajów odnotuje roczny wzrost sprzedaży o ok 10%.
🚀 Zostań sprzedawcą Kaufland Global Marketplace i zwiększ swoje obroty!Materiał reklamowy partnera