Artur Pajkert Badania marketingowe – łatwiejsze, niż myślisz! Paweł Paszkowski Analizuj, wdrażaj, zyskuj. Jak wykorzystywać dane sprzedażowe i segmentować klientów w e-commerce Anna Boduch Data-driven customer journey. Jak zaprojektować ścieżkę klienta – od poznania marki do konwersji – dzięki danym Marta Zawiła-Piłat Co o Twoich klientach wie Amazon? Rola danych w strategii marketingowej Amazon Ads Krzysztof Janosiewicz, Joanna Horoszko Cookieless playbook. Google Ads w 2024 roku – nowe wyzwania, nowe możliwości Katarzyna Grabowska Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż Paweł Adamiec Jak przygotować kampanie shoppingowe Google Ads na Black Week i Q4 Weronika Szczepanik, Patrycja Kościołowska Tips & tricks na Q4, czyli jak zmaksymalizować sprzedaż w szczycie sezonu w e-commerce Adam Jankowiak Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów Redakcja Data-driven e-commerce – „EwP” 23 już dostępne Redakcja E-szkolenie: Skuteczne rolki i tiktoki dla e-commerce (od pomysłu po montaż i publikację) Jarek Burdek, Joanna Burdek Neurocopywriting w e-commerce. 3 bugi w mózgu, które wykorzystasz w e-handlu (i nie tylko) Katarzyna Grabowska Koszyk zakupowy a metody dostawy. Czy robisz to dobrze? Tomasz Grzemski Narzędzia do zarządzania danymi produktowymi (PIM) w e-commerce B2B – fakty kontra mity na przykładzie marki KROSS Redakcja E-szkolenie online: Skuteczny marketing w e-commerce B2B Dorota Pindel Rozwój marki przez e-merchandising w CEE. 10 kroków do skalowania sprzedaży i adaptacji rynkowej Paweł Paszkowski Jak zaprojektować działania marketingowe i zbudować zespół pod kątem ekspansji międzynarodowej Anna Czyżewska Cross-border a social media. Jak przygotować komunikację w mediach społecznościowych przy sprzedaży zagranicznej Albert Radomski Jak tworzyć reklamy globalne na Facebooku, aby docierać do klientów z zagranicznych rynków Karolina Przybylska Jak stworzyć skuteczną kampanię z influencerami na nowym rynku