Aleksandra Stankowska Jak aktywizować klientów dzięki spersonalizowanym e-mailom Redakcja Wynagrodzenia w e-commerce i digitalu [raport płacowy Hays Poland 2023] Marta Jabłońska 3 rodzaje automatyzacji, które pomogą Ci zatrzymać klientów po Black Friday Konrad Skibiński Porzucony koszyk 2.0. Jak nowoczesne technologie pozwalają reagować na kontekst towarzyszący klientowi Redakcja Wykorzystaj szansę na rozwój swojego e-biznesu Redakcja 10 najważniejszych wniosków z raportu e-Izby „Odpowiedzialny e-commerce” Redakcja Sprzedaż zagraniczna szansą dla Twojego e-sklepu [e-book] Redakcja Odzyskaj porzucone koszyki z ROI nawet powyżej 6000% Aneta Wojtkielewicz, Weronika Szczepanik 7 sposobów na to, jak łączyć działania brandingowe i performance, aby zabezpieczyć swoją sprzedaż Redakcja Twój sklep nie padnie w Black Friday (w przyszłym roku) Redakcja E-szkolenie online: Skąd i jak mądrze pozyskiwać ruch w e-commerce Redakcja Odzyskaj porzucone koszyki za pomocą wiadomości tekstowych Redakcja Nie sprzedawaj hot doga za 4 zł na raty! Poznaj wskazówki ekspertów, jak uniknąć błędów IKEI [komentarze] Redakcja Skuteczna reklama e-commerce w social mediach i migracja e-sklepu w praktyce – sięgnij po „EwP” 18 Rafał Kowalewski 8 wskazówek, jak w pełni wykorzystać „efekt zakupowy” YouTube’a w e-commerce Katarzyna Marczewska Pracuj mądrzej – sprawdzone rozwiązania, dzięki którym usprawnisz zarządzanie kampaniami na Facebooku Katarzyna Sikora-Protasiuk Posty, które cieszą oko, angażują i sprzedają. Poznaj 8 wskazówek, jak tworzyć treści dla e-sklepu w social mediach Piotr Kantorowski Prowadzisz live’y sprzedażowe? Sprawdź, czy robisz to zgodnie z prawem Barbara Kaleńczuk Go live or go home. Jak w 5 krokach zwiększyć sprzedaż za pomocą transmisji Anna Moczulska Jak wykorzystać Google Analytics do analizy działań reklamowych e-sklepu na Facebooku