Partner serwisu:

Marketing i sprzedaż

Badania marketingowe – łatwiejsze, niż myślisz!

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Analizuj, wdrażaj, zyskuj. Jak wykorzystywać dane sprzedażowe i segmentować klientów w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Data-driven customer journey. Jak zaprojektować ścieżkę klienta – od poznania marki do konwersji – dzięki danym

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Co o Twoich klientach wie Amazon? Rola danych w strategii marketingowej Amazon Ads

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Computer Keyboard with Mouse Arrow showing in german language

Cookieless playbook. Google Ads w 2024 roku – nowe wyzwania, nowe możliwości

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Google Ads icon on computer screen. Using Google Ads app for promotions. Chernihiv, Ukraine - 15 January 2022

Jak przygotować kampanie shoppingowe Google Ads na Black Week i Q4

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Tips & tricks na Q4, czyli jak zmaksymalizować sprzedaż w szczycie sezonu w e-commerce

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Data-driven e-commerce – „EwP” 23 już dostępne

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
E-szkolenie: Skuteczne rolki i tiktoki dla e-commerce (od pomysłu po montaż i publikację)

E-szkolenie: Skuteczne rolki i tiktoki dla e-commerce (od pomysłu po montaż i publikację)

2 minuty czytania

Podstawowy E-szkolenie
Paper heads and disorder jigsaw puzzle brain, world mental health day, Alzheimer and Psychology concept

Neurocopywriting w e-commerce. 3 bugi w mózgu, które wykorzystasz w e-handlu (i nie tylko)

12 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Koszyk zakupowy a metody dostawy. Czy robisz to dobrze?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Narzędzia do zarządzania danymi produktowymi (PIM) w e-commerce B2B – fakty kontra mity na przykładzie marki KROSS

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Skuteczny marketing w e-commerce B2B

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Rozwój marki przez e-merchandising w CEE. 10 kroków do skalowania sprzedaży i adaptacji rynkowej

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zaprojektować działania marketingowe i zbudować zespół pod kątem ekspansji międzynarodowej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Cross-border a social media. Jak przygotować komunikację w mediach społecznościowych przy sprzedaży zagranicznej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak tworzyć reklamy globalne na Facebooku, aby docierać do klientów z zagranicznych rynków

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak stworzyć skuteczną kampanię z influencerami na nowym rynku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł