Marketing i sprzedaż

Podsumowanie miesiąca w e-commerce [luty 2025]: Cross-border w Polsce rośnie, CCC uruchamia Modivo Club, a Temu ma 94 mln użytkowników w Europie

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Konwersja i retencja – dwie siły napędzające zysk w e-commerce

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marcin Janczewski: Sprawdzone strategie optymalizacji e-sklepu, które poprawiają współczynnik konwersji. Jak DrTusz.pl skutecznie zwiększa sprzedaż online [zdaniem ikomersiaka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak dzięki decyzjom opartym na danych zwiększyć przychody e-sklepu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Personalizacja oparta na danych. Jak dzięki automatyzacji marketingu optymalizować ścieżkę zakupową w e-sklepie

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wskazówki, jak ulepszyć wyszukiwarkę produktów, aby była precyzyjna, intuicyjna i działała szybciej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kamila Hrecka: Dyskrecja, wygoda i konwersja, czyli optymalizacja procesu zakupowego w specyficznej kategorii – w sklepie N69.pl [zdaniem ikomersiaka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak ulepszyć stronę produktową, aby zwiększyć konwersję? Praktyczne porady i inspiracje na najlepszych przykładach

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Karolina Górka: Przepis na dobrą kartę produktu, która zasmakuje klientom z różnych segmentów – sprawdzone rozwiązania Coffeedesk [zdaniem ikomersiaka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dostosowanie sklepu internetowego do potrzeb osób starszych. Jak proste zmiany mogą zwiększyć konwersję

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skarpetki nie do pary, czyli kulisy strategii growth marki Many Mornings

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Personalizacja reklam w e-commerce. Jak zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż dzięki zaawansowanym kampaniom produktowym

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Direct to consumer. Jak usprawniać ofertę i produkty w sprzedaży bezpośrednio do konsumenta

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Storytelling w e-commerce. Jak tworzyć opowieści, które budują markę i sprzedają produkty

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Podsumowanie miesiąca w e-commerce [styczeń 2025]: Allegro stawia na interaktywność, InPost bije rekord, a Zalando rozszerza płatności ratalne

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

10 topowych marek e-commerce, które warto śledzić na TikToku

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Webinar [Cube Group]: Skuteczna personalizacja w e-commerce

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Rzuciłem etat, chociaż za chwilę miałem zostać tatą. Opłaciło się zaryzykować [historia: PsiBufet]

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Black Friday i Cyber Monday z pomysłem. Jak e-sklepy przekonują klientów do zakupów?

12 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak przygotować skuteczne reklamy produktowe na Black Friday

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł