Paulina Appelt, Michał Ziach Top 8 porad dotyczących SXO na 2022 rok Anna Czyżewska Zadbaj o skuteczność transakcji – zwiększ sprzedaż bez zwiększania budżetu i ruchu Paweł Zasuń Zaangażowanie klienta nową walutą w e-commerce? Przemysław Pasek Tricks & tips dotyczące monetyzacji, czyli jak zamienić odwiedzających w kupujących, a kupujących po raz pierwszy – w lojalnych klientów Joanna Kugler Narzędzia i wskazówki, które pomogą usprawnić marketing i sprzedaż online w małej firmie Ewa Dudek Psychologia e-biznesu. Część 3. Zatrzymaj kciuk konsumenta. Jak skuteczniej pozyskiwać i mocniej angażować klientów online Redakcja Przewodnik po live commerce [e-book] Redakcja PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie? [książka] Redakcja Skuteczny marketing i obsługa klienta w e-commerce A.D. 2022 Krystian Kucharski TACoS, PACoS, ACoS – totalny meksyk w e-commerce. Poznaj wskaźniki, które pomogą Ci skalować biznes Urszula Kliber-Zych Analiza opinii. Jak DrTusz.pl odkrywa i rozwiązuje problemy swoich klientów Dawid Marut Dan(i)e biznesowe instant. Jak usprawnić e-commerce dzięki business intelligence Ewa Dudek Psychologia e-biznesu. Część 2. Jak czytać ludzi, a nie wykresy – czyli skąd wiedzieć, czego naprawdę chcą Twoi klienci? Katarzyna Świgost Kampania reklamowa na YouTubie dla e-commerce nastawiona na performance Katarzyna Bronowska Jak wyznaczyć i zwiększyć wartość klienta w B2B Klaudia Kranc Skuteczna sprzedaż w sklepach specjalistycznych Redakcja Nominacje Effie Awards 2021 Redakcja Krzysztof Jaworski (Ceneo.pl): Specjalistyczna analityka to klucz do sukcesu w e-commerce Wojciech Maroszek Jak liderzy polskiego e-commerce pracują na swoje pozycje w Google’u Redakcja Opracuj strategię i plan działania – zyskaj przewagę nad konkurencją w kanale online