Zarządzanie

Straty magazynowe – jak je szacować i jak sobie z nimi radzić. Część 3. Kradzieże, upływ terminu ważności i utrata wartości handlowej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przyszłość sprzedaży internetowej okiem home.pl

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Praktyczny przewodnik po pakiecie VAT e-commerce

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zrozumieć koszty e-commerce. Jak oszacować koszt wdrożenia i rozbudowy sklepu internetowego

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak mądrze pogodzić sklep internetowy z marketplace’ami

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zarządzanie doświadczeniami produktowymi (PXM) a dochody Twojego e-commerce

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Szybkie i bezpieczne doręczenia, czyli co powinna oferować profesjonalna firma kurierska

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Co robić samemu, a co zlecać na zewnątrz

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

A jaki dostanę rabat? Jak reagować, kiedy klient negocjuje cenę

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak w pełni wykorzystać potencjał darmowej dostawy

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rabat – stolica Maroka, skuteczne narzędzie w walce o klienta, a może przyczyna utraty rentowności biznesu?

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sprzedać za wszelką cenę? Jak z głową prezentować ceny i stosować promocje oraz kody rabatowe w e-sklepie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zarządzanie informacją produktową jako ważny element przeniesienia biznesu online

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

CPS, CPA, CPC – jaki model rozliczeń i kiedy wybrać?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
bledy-w-marketingu-sklepow-internetowych

Equity crowdfunding sposobem na pozyskanie kapitału i klientów w e-commerce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kiedy i dlaczego warto zatrudnić na stanowisko: product manager sklepu internetowego

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt finansowy e-commerce. Część 2. Badanie rentowności klientów ze względu na kanał ich pozyskania

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł