Krzysztof Bartnik Co Kobe Bryant doradziłby właścicielom sklepów internetowych Grzegorz Sękowski Jak skutecznie zbudować zespół e-commerce Redakcja Marlena Żurawska-Szuter: Lubię podejmować nowe wyzwania Marta Grądzik Akcja na PROPSie! Czyli jak połączyć projekt edukacyjny z działaniami charytatywnymi Marka Brit – jeden z czołowych producentów pożywienia dla zwierząt – na początku grudnia 2021... Redakcja E-szkolenie online: Data-driven e-commerce. Jak wyznaczać KPI, które pozwolą budować e-biznes z sukcesem Adam Jankowiak Zespół pali się do działania? Zadbaj o update strategii Redakcja E-szkolenie online: Audyt e-commerce. Jak szybko znaleźć słabe punkty sklepu internetowego i je wyeliminować Paweł Fornalski Błąd przeżywalności, czyli jak nie zarządzać magazynem i zapasami Anna Moczulska Audyt e-commerce. Jak szybko znaleźć słabe punkty sklepu internetowego i je wyeliminować Marek Dorsz Jak właściwie wyznaczać KPI w sklepie internetowym Krystian Kucharski TACoS, PACoS, ACoS – totalny meksyk w e-commerce. Poznaj wskaźniki, które pomogą Ci skalować biznes Łukasz Gaj 9 sposobów na zabezpieczenie się przed sprzedażą ponad stan Krzysztof Wieczorek Straty magazynowe – jak je szacować i jak sobie z nimi radzić. Część 3. Kradzieże, upływ terminu ważności i utrata wartości handlowej Magdalena Jaworska Praktyczny przewodnik po pakiecie VAT e-commerce Paulina Jóźwik, Marcin Piwowarczyk Zrozumieć koszty e-commerce. Jak oszacować koszt wdrożenia i rozbudowy sklepu internetowego Marek Dorsz Jak zaplanować efektywny ekonomicznie budżet w e-commerce Karolina Obszyńska, Paweł Zasuń Pokaż nam swój e-commerce, a powiemy Ci, kim jesteś. SME czy enterprise – do jakiej grupy należy Twój e-commerce i jakich rozwiązań potrzebuje? Marcin Rudzik Gdybym otrzymał 2 miliony złotych na rozkręcenie biznesu e-commerce… Co bym zrobił? Anna Wilma Łukasz Bojar (Senetic): Nieustannie przekraczać lokalne standardy w każdym regionie świata Przemysław Pasek Świąteczny poradnik zwinnego odchudzania dla menedżera e-commerce na cały rok