Partner serwisu:

Obsługa klienta

Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

30% mniej zapytań do BOK. Jak Morele.net optymalizuje obsługę klienta dzięki OpenAI

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Elegancki butik czy szpetny dyskont – co przypomina Twój e-sklep?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton
Exchange of goods line icon. Return parcel sign. Package tracking symbol. Geometric shapes. Random cross elements. Linear Return parcel icon design. Vector

Jak wykorzystać zwroty do zdobycia przewagi konkurencyjnej w e-commerce

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie: CX i obsługa klienta w e-commerce B2B

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

2 główne wyzwania dla sklepów internetowych w 2023 roku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zobacz nagranie z webinaru „Efektywna obsługa klienta w e-sklepie”

1 minuta czytania

Podstawowy Wideo

Jak zadbać o dobrą obsługę klientów na zagranicznych rynkach

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Odpowiedzi w 5 minut – poznaj efekty wdrożenia ChatGPT do obsługi klienta w Morele.net

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

AI w e-commerce. Morele.net wdraża ChatGPT do obsługi klienta

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zadowolony klient powraca. Jak wykorzystać telefoniczną obsługę klienta w e-commerce do zbudowania więzi

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Jak 24hugs® buduje markę dzięki odwróconej lojalności

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt komunikacji sklepu online w 7 krokach

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Krótki poradnik, jak nauczyć się mówić w języku marki

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zobacz nagranie z webinaru „Telefoniczna obsługa klienta w e-commerce – jak sprawić, żeby była prosta i przyjemna”

1 minuta czytania

Podstawowy Wideo

Klient pyta, Ty wiesz. Prostsza obsługa klienta przez telefon w e-commerce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 powodów, dla których Twój biznes potrzebuje profesjonalnego contact center w chmurze

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 wskazówek, jak zwiększyć zysk ze sprzedaży w sklepie internetowym

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Inkluzywność w e-commerce, czyli jak zadbać o klienta i zarabiać więcej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Jak skrócić ścieżkę zakupową i sfinalizować sprzedaż, zanim klient porzuci koszyk

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł