Partner serwisu:

Obsługa klienta

E-szkolenie: UX writing w e-commerce. Jak tworzyć mikroteksty o wielkiej sile

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Prowadziła gabinet naturoterapii, a dziś ma e-sklep, który generuje 150 000 odsłon miesięcznie [historia e-sklepu: ZdrowaZupa.pl]

5 minut czytania

Podstawowy

Nowoczesny CX w e-commerce. Jak skutecznie zarządzać doświadczeniem i obsługą klienta – „EwP” 27 już dostępne

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Szybkość czy jakość odpowiedzi – co jest ważniejsze? A może nic?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Komunikacja z klientem jako element USP. Jak budować wizerunek e-sklepu za pomocą kompleksowej obsługi klienta

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sposoby na efektywną obsługę klienta, czyli jak się nie zgubić w wielokanałowym świecie

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Standardy i dobre praktyki w obsłudze klienta. Co mierzyć i jak wyciągać wnioski, aby poprawić customer service

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Transformacja obsługi klienta w e-commerce. Jak poprawić customer service na przykładzie grupy Zibi

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczne techniki pozyskiwania opinii. Jak sprawić, aby klienci sami chcieli dzielić się doświadczeniami

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuka obsługi trudnych klientów. Sprawdzone sposoby na efektywne rozwiązywanie problemów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Katarzyna Kierach: Strategie efektywnej obsługi na marketplace’ach, czyli jak budować relacje z klientami [zdaniem ikomersiaka]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Inteligentna obsługa klienta. Jak AI przekształca doświadczenia zakupowe w e-commerce

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Piotr Kiljański: Wielojęzyczność i lokalne smaczki. Jak StrefaTenisa.com.pl dostosowuje obsługę klienta do różnych rynków [zdaniem ikomersiaka]

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Szymon Wcisło: Obsługa klienta w Rumunii. Jak dostosować CX do lokalnych oczekiwań [zdaniem ikomersiaka]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Użyteczny interfejs e-sklepu. Jak sprawić, aby użytkownik czuł się otoczony opieką w procesie zakupowym

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rewolucja w doświadczeniu klienta. Jak autoDNA zwiększa zaangażowanie dzięki nowoczesnemu interfejsowi

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Content w służbie customer success. Jak tworzyć atrakcyjne i ciekawe treści w standardowej komunikacji z klientem

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Sekrety Supreme Service, czyli jak Coffeedesk buduje relacje z klientami

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mariusz Korzeniecki: Logistyka, magazynowanie i obsługa posprzedażowa w 2024 roku [komentarz]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Anna Kasprzak-Rdest: Logistyka, magazynowanie i obsługa posprzedażowa w e-commerce w 2024 roku [komentarz]

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł