Obsługa klienta

Apple kontra Bruksela. Potentat odwołuje się od grzywny w wysokości 500 mln euro

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Rekordowa kara dla Shein. Chińska platforma ukarana za wprowadzające w błąd promocje

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zamawianie leków przez internet legalnie przez aplikację? Nowe przepisy już od 16 lipca

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zmiana w zakresie niedoręczalnych przesyłek pocztowych. Rząd skraca czas przechowywania

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

„Klienci nie chcą być już anonimowi, pragną czuć się wyróżnieni i docenieni.” CEO Paxit.pl o unboxingu, emocjach i roli detalu

9 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Wygodny system do zarządzania obsługą zwrotów w Twoim e-commerce

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak AI zmienia obsługę klienta w sprzedaży międzynarodowej? Przewodnik po automatyzacji w 2025 roku

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Szybkość, niezawodność i personalizacja w świecie opakowań

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Mamy w ofercie ponad 4 miliony części samochodowych [historia e-sklepu: iParts]

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

E-szkolenie: UX writing w e-commerce. Jak tworzyć mikroteksty o wielkiej sile

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Prowadziła gabinet naturoterapii, a dziś ma e-sklep, który generuje 150 000 odsłon miesięcznie [historia e-sklepu: ZdrowaZupa.pl]

5 minut czytania

Podstawowy

Nowoczesny CX w e-commerce. Jak skutecznie zarządzać doświadczeniem i obsługą klienta – „EwP” 27 już dostępne

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Szybkość czy jakość odpowiedzi – co jest ważniejsze? A może nic?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Komunikacja z klientem jako element USP. Jak budować wizerunek e-sklepu za pomocą kompleksowej obsługi klienta

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sposoby na efektywną obsługę klienta, czyli jak się nie zgubić w wielokanałowym świecie

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Standardy i dobre praktyki w obsłudze klienta. Co mierzyć i jak wyciągać wnioski, aby poprawić customer service

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Transformacja obsługi klienta w e-commerce. Jak poprawić customer service na przykładzie grupy Zibi

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczne techniki pozyskiwania opinii. Jak sprawić, aby klienci sami chcieli dzielić się doświadczeniami

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuka obsługi trudnych klientów. Sprawdzone sposoby na efektywne rozwiązywanie problemów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Katarzyna Kierach: Strategie efektywnej obsługi na marketplace’ach, czyli jak budować relacje z klientami [zdaniem ikomersiaka]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł