Partner serwisu:

Obsługa klienta

Zdaniem ikomersiaka: Sekrety Supreme Service, czyli jak Coffeedesk buduje relacje z klientami

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mariusz Korzeniecki: Logistyka, magazynowanie i obsługa posprzedażowa w 2024 roku [komentarz]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Anna Kasprzak-Rdest: Logistyka, magazynowanie i obsługa posprzedażowa w e-commerce w 2024 roku [komentarz]

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Moderacja treści w social mediach – klucz do wyprzedażowych sukcesów handlowych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przemysław Kalinowski: Sprzedaż (i obsługa klienta) na marketplace’ach w 2024 roku [komentarz]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie zarządzać logistyką, magazynem i procesem obsługi zamówień w e-commerce – „EwP” 25 już dostępne

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Raty online w e-commerce – elastyczność dla klientów, wzrost konwersji dla sprzedawców

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Jak ZdrowaZupa.pl rewolucjonizuje logistykę produktów pakowanych w szkło dla klientów B2C

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Poradnik ekologicznego pakowania, czyli jak zadbać o środowisko i zadowolić współczesnego konsumenta

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa zamówień w e-commerce. Jak lojalizować klientów i zarabiać więcej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 błędów w organizacji darmowej dostawy

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Szybkie zamówienia i empatia wobec klientów, czyli o przełamywaniu barier logistycznych w modelu D2C na przykładzie Tortli.pl

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Poradnik randkowania, czyli jak dzięki obsłudze posprzedażowej rozkochać klientów e-sklepu, aby generować ponadprzeciętny wzrost

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Innowacyjne strategie obsługi posprzedażowej w e-commerce na przykładzie marki DAAG [e-commerce od kulis]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuka posprzedażowej obsługi klienta w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa zwrotów i reklamacji w świetle prawa od A do Z

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zautomatyzować system zamówień, reklamacji i zwrotów w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Automatyzacja obsługi klienta. Jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić jakość i efektywność usług w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Polski klient coraz bardziej niecierpliwy – chce odpowiedzi nawet w ciągu godziny

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł