Katarzyna Grabowska Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż Wojciech Pawlik 30% mniej zapytań do BOK. Jak Morele.net optymalizuje obsługę klienta dzięki OpenAI Paweł Fornalski Elegancki butik czy szpetny dyskont – co przypomina Twój e-sklep? Anna Łach Jak wykorzystać zwroty do zdobycia przewagi konkurencyjnej w e-commerce Redakcja E-szkolenie: CX i obsługa klienta w e-commerce B2B Agata Adamczewska-Grudzień 2 główne wyzwania dla sklepów internetowych w 2023 roku Redakcja Zobacz nagranie z webinaru „Efektywna obsługa klienta w e-sklepie” Paweł Bilczyński Jak zadbać o dobrą obsługę klientów na zagranicznych rynkach Wojciech Pawlik E-commerce od kulis: Odpowiedzi w 5 minut – poznaj efekty wdrożenia ChatGPT do obsługi klienta w Morele.net Redakcja AI w e-commerce. Morele.net wdraża ChatGPT do obsługi klienta Redakcja Zadowolony klient powraca. Jak wykorzystać telefoniczną obsługę klienta w e-commerce do zbudowania więzi Agnieszka Kalkhoff, Marcin Kalkhoff E-commerce od kulis: Jak 24hugs® buduje markę dzięki odwróconej lojalności Anna Czyżewska Audyt komunikacji sklepu online w 7 krokach Agnieszka Indebska Krótki poradnik, jak nauczyć się mówić w języku marki Redakcja Zobacz nagranie z webinaru „Telefoniczna obsługa klienta w e-commerce – jak sprawić, żeby była prosta i przyjemna” Redakcja Klient pyta, Ty wiesz. Prostsza obsługa klienta przez telefon w e-commerce Redakcja 7 powodów, dla których Twój biznes potrzebuje profesjonalnego contact center w chmurze Redakcja 6 wskazówek, jak zwiększyć zysk ze sprzedaży w sklepie internetowym Sebastian Umiński Inkluzywność w e-commerce, czyli jak zadbać o klienta i zarabiać więcej Łukasz Sztuczyński Jak skrócić ścieżkę zakupową i sfinalizować sprzedaż, zanim klient porzuci koszyk