Partner serwisu:

Obsługa klienta

7 wskazówek, jak usprawnić sprzedaż i obsługę klienta w e-commerce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Komunikacja po złożeniu zamówienia. Jak zadbać o zadowolenie klienta na ostatnim etapie zakupów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczny marketing i obsługa klienta w e-commerce A.D. 2022

12 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Zobacz nagranie z webinaru: „Efekt WOW w obsłudze klienta”

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Opracuj strategię i plan działania – zyskaj przewagę nad konkurencją w kanale online

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zdobędziesz nowych odbiorców i zamienisz ich w lojalnych klientów?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Bracketing – logistyczny koszmar, a może okazja do zwiększenia obrotu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zbudować sprawnie działający zespół obsługi klienta w sklepie internetowym

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 kroków, jak przekształcić pocztę Gmail w BOK małego e-sklepu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sytuacje kryzysowe w sprzedaży online – jak je okiełznać?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zgodnie z trendami zautomatyzować obsługę klientów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 dobrych praktyk pozwalających uprościć obsługę reklamacji, napraw gwarancyjnych i zwrotów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Coffeedesk: Kawa na ławę, czyli w customer experience nie ma dróg na skróty

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

DrTusz.pl: Jesteśmy tam, gdzie klient, i spełniamy jego oczekiwania

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Unboxing experience – jak opakowania wpływają na doświadczenia zakupowe

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skład Prosty: Z troską o klienta i środowisko

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak badać i mierzyć doświadczenia klienta w kontakcie ze sklepem internetowym

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak rozpieścić chińskich konsumentów

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Łukasz Bojar (Senetic): Nieustannie przekraczać lokalne standardy w każdym regionie świata

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 3. Standardy obsługi

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł