Obsługa klienta

Zobacz nagranie z webinaru: „Efekt WOW w obsłudze klienta”

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Opracuj strategię i plan działania – zyskaj przewagę nad konkurencją w kanale online

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zdobędziesz nowych odbiorców i zamienisz ich w lojalnych klientów?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 3. Standardy obsługi

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Łukasz Bojar: Nieustannie przekraczać lokalne standardy w każdym regionie świata

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa klienta na Allegro – 8 wskazówek, które mogą uratować Twoją sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zaplanować skuteczny customer journey

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dobra komunikacja okiem kupujących online. 6 wskazówek, jak usprawnić obsługę klienta w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zbudować sprawnie działający zespół obsługi klienta w sklepie internetowym

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 kroków do przekształcenia poczty Gmail w BOK małego e-sklepu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sytuacje kryzysowe w sprzedaży online – jak je okiełznać?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zgodnie z trendami zautomatyzować obsługę klientów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 dobrych praktyk upraszczających proces obsługi reklamacji, napraw gwarancyjnych i zwrotów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jesteśmy tam, gdzie klient, i spełniamy jego oczekiwania

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Unboxing experience – jak opakowania wpływają na doświadczenia zakupowe

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Z troską o klienta i środowisko

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak badać i mierzyć doświadczenia klienta w kontakcie ze sklepem internetowym

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak rozpieścić chińskich konsumentów

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Google Analytics a CX – jak sprawdzić, co wpływa na doświadczenie zakupowe Twoich klientów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowy numer „E-commerce w Praktyce” już jest! Sięgnij po obszerne kompendium wiedzy o CX i obsłudze klienta w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł