Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Sekrety Supreme Service, czyli jak Coffeedesk buduje relacje z klientami Redakcja Mariusz Korzeniecki: Logistyka, magazynowanie i obsługa posprzedażowa w 2024 roku [komentarz] Redakcja Anna Kasprzak-Rdest: Logistyka, magazynowanie i obsługa posprzedażowa w e-commerce w 2024 roku [komentarz] Ewa Struzik Moderacja treści w social mediach – klucz do wyprzedażowych sukcesów handlowych Redakcja Przemysław Kalinowski: Sprzedaż (i obsługa klienta) na marketplace’ach w 2024 roku [komentarz] Redakcja Jak skutecznie zarządzać logistyką, magazynem i procesem obsługi zamówień w e-commerce – „EwP” 25 już dostępne Paulina Czokajło Raty online w e-commerce – elastyczność dla klientów, wzrost konwersji dla sprzedawców Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Jak ZdrowaZupa.pl rewolucjonizuje logistykę produktów pakowanych w szkło dla klientów B2C Tomasz Ratajczak Poradnik ekologicznego pakowania, czyli jak zadbać o środowisko i zadowolić współczesnego konsumenta Ewa Bartnik Obsługa zamówień w e-commerce. Jak lojalizować klientów i zarabiać więcej Katarzyna Grabowska 7 błędów w organizacji darmowej dostawy Redakcja Zdaniem ikomersiaka: Szybkie zamówienia i empatia wobec klientów, czyli o przełamywaniu barier logistycznych w modelu D2C na przykładzie Tortli.pl Paweł Pałka Poradnik randkowania, czyli jak dzięki obsłudze posprzedażowej rozkochać klientów e-sklepu, aby generować ponadprzeciętny wzrost Oskar Lipiński Innowacyjne strategie obsługi posprzedażowej w e-commerce na przykładzie marki DAAG [e-commerce od kulis] Marcin Górski Sztuka posprzedażowej obsługi klienta w e-commerce Arkadiusz Szczudło, Konrad Cichoń Obsługa zwrotów i reklamacji w świetle prawa od A do Z Paulina Wawrzyczek Jak zautomatyzować system zamówień, reklamacji i zwrotów w e-commerce Klaudia Szostok Automatyzacja obsługi klienta. Jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić jakość i efektywność usług w e-commerce Redakcja Polski klient coraz bardziej niecierpliwy – chce odpowiedzi nawet w ciągu godziny Katarzyna Grabowska Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż