Partner serwisu:

Obsługa klienta

Zakupy i zwroty w e-commerce w dobie kryzysu

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Odzyskaj porzucone koszyki z ROI nawet powyżej 6000%

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Najlepsze cytaty z książki Joeya Colemana „Nigdy więcej nie trać klienta”

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Odzyskaj porzucone koszyki za pomocą wiadomości tekstowych

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak zautomatyzować komunikację SMS-ową na popularnych platformach e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany

Jak usprawnić obsługę zwrotów w e-sklepie? Poznaj usługę Apaczka PRO Returns

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak poprawić obsługę klienta oraz zwiększyć zyski prowadząc sprzedaż w modelu omnichannel? [wywiad]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 wskazówek, jak usprawnić sprzedaż i obsługę klienta w e-commerce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Komunikacja po złożeniu zamówienia. Jak zadbać o zadowolenie klienta na ostatnim etapie zakupów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczny marketing i obsługa klienta w e-commerce A.D. 2022

12 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Zobacz nagranie z webinaru: „Efekt WOW w obsłudze klienta”

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Opracuj strategię i plan działania – zyskaj przewagę nad konkurencją w kanale online

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zdobędziesz nowych odbiorców i zamienisz ich w lojalnych klientów?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Bracketing – logistyczny koszmar, a może okazja do zwiększenia obrotu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zbudować sprawnie działający zespół obsługi klienta w sklepie internetowym

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 kroków, jak przekształcić pocztę Gmail w BOK małego e-sklepu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sytuacje kryzysowe w sprzedaży online – jak je okiełznać?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zgodnie z trendami zautomatyzować obsługę klientów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 dobrych praktyk pozwalających uprościć obsługę reklamacji, napraw gwarancyjnych i zwrotów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Coffeedesk: Kawa na ławę, czyli w customer experience nie ma dróg na skróty

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł