Partner serwisu:

Obsługa klienta

E-szkolenie: CX i obsługa klienta w e-commerce B2B

1 minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

2 główne wyzwania dla sklepów internetowych w 2023 roku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zobacz nagranie z webinaru „Efektywna obsługa klienta w e-sklepie”

1 minuta czytania

Podstawowy Wideo

Jak zadbać o dobrą obsługę klientów na zagranicznych rynkach

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Odpowiedzi w 5 minut – poznaj efekty wdrożenia ChatGPT do obsługi klienta w Morele.net

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

AI w e-commerce. Morele.net wdraża ChatGPT do obsługi klienta

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zadowolony klient powraca. Jak wykorzystać telefoniczną obsługę klienta w e-commerce do zbudowania więzi

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Jak 24hugs® buduje markę dzięki odwróconej lojalności

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt komunikacji sklepu online w 7 krokach

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Krótki poradnik, jak nauczyć się mówić w języku marki

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zobacz nagranie z webinaru „Telefoniczna obsługa klienta w e-commerce – jak sprawić, żeby była prosta i przyjemna”

1 minuta czytania

Podstawowy Wideo

Klient pyta, Ty wiesz. Prostsza obsługa klienta przez telefon w e-commerce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 powodów, dla których Twój biznes potrzebuje profesjonalnego contact center w chmurze

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 wskazówek, jak zwiększyć zysk ze sprzedaży w sklepie internetowym

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Inkluzywność w e-commerce, czyli jak zadbać o klienta i zarabiać więcej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Jak skrócić ścieżkę zakupową i sfinalizować sprzedaż, zanim klient porzuci koszyk

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Każdy słyszał, niewielu potrafi, czyli o ratowaniu porzuconych koszyków

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zakupy i zwroty w e-commerce w dobie kryzysu

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Odzyskaj porzucone koszyki z ROI nawet powyżej 6000%

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Najlepsze cytaty z książki Joeya Colemana „Nigdy więcej nie trać klienta”

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł