Partner serwisu:

Obsługa klienta

Moderacja treści w social mediach – klucz do wyprzedażowych sukcesów handlowych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przemysław Kalinowski: Sprzedaż (i obsługa klienta) na marketplace’ach w 2024 roku [komentarz]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie zarządzać logistyką, magazynem i procesem obsługi zamówień w e-commerce – „EwP” 25 już dostępne

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Raty online w e-commerce – elastyczność dla klientów, wzrost konwersji dla sprzedawców

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Jak ZdrowaZupa.pl rewolucjonizuje logistykę produktów pakowanych w szkło dla klientów B2C

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Poradnik ekologicznego pakowania, czyli jak zadbać o środowisko i zadowolić współczesnego konsumenta

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa zamówień w e-commerce. Jak lojalizować klientów i zarabiać więcej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 błędów w organizacji darmowej dostawy

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Szybkie zamówienia i empatia wobec klientów, czyli o przełamywaniu barier logistycznych w modelu D2C na przykładzie Tortli.pl

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Poradnik randkowania, czyli jak dzięki obsłudze posprzedażowej rozkochać klientów e-sklepu, aby generować ponadprzeciętny wzrost

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Innowacyjne strategie obsługi posprzedażowej w e-commerce na przykładzie marki DAAG [e-commerce od kulis]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuka posprzedażowej obsługi klienta w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa zwrotów i reklamacji w świetle prawa od A do Z

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zautomatyzować system zamówień, reklamacji i zwrotów w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Automatyzacja obsługi klienta. Jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić jakość i efektywność usług w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Polski klient coraz bardziej niecierpliwy – chce odpowiedzi nawet w ciągu godziny

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

30% mniej zapytań do BOK. Jak Morele.net optymalizuje obsługę klienta dzięki OpenAI

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Elegancki butik czy szpetny dyskont – co przypomina Twój e-sklep?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton
Exchange of goods line icon. Return parcel sign. Package tracking symbol. Geometric shapes. Random cross elements. Linear Return parcel icon design. Vector

Jak wykorzystać zwroty do zdobycia przewagi konkurencyjnej w e-commerce

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł