Partner serwisu:

Obsługa klienta

Niezbędnik obsługi klienta w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać business model canvas do zdobycia serc klientów e-commerce

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Customer experience z punktu widzenia e-commerce producenta

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak usprawnić e-sklep w 2021 roku? Wnioski i trendy z badania Koszyk Roku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczny marketing i obsługa klienta w e-commerce A.D. 2021

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sprzedaż online z perspektywy komunikacji z klientem

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Businesswoman holding modern digital tablet with customer service survey form on a screen. Red tick on excellent choice showing customer satisfaction

Jak zorganizować proces obsługi klienta w e-commerce?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Szefowie firm o obsłudze klienta, konsultanci o pracy w BOK – poznaj raport State of Customer Support 2020

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gdy liczba klientów e-sklepu rośnie, a dział obsługi nie… Jak radzić sobie ze zwiększającą się liczbą zapytań

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Niezbędnik wirtualnej obsługi klienta – dwie istotne rzeczy, które muszą się znaleźć w Twojej strategii

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: O kocie, który jeździł kurierem…

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak poradzić sobie z preorderem kilkunastu tysięcy paczek?
Case study wysyłki książki „RIGCZ”

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 błędów podczas pakowania zamówień w sklepie internetowym, których należy unikać

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Reklamacje, wymiany i zwroty w handlu internetowym – przepisy prawne, które powinien znać każdy właściciel e-biznesu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak budować przewagę konkurencyjną – skuteczna polityka zwrotów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zobacz najnowszy „E-commerce w Praktyce”: E-commerce B2B + dodatek: Polityka zwrotów i reklamacji w e-sklepie

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
sale, consumerism, technology and people concept - happy young couple with shopping bags and smartphone talking in mall

Klienci od święta – klientami na lata. Jak zdobyć miłość i długotrwałą lojalność konsumentów korzystających z okazjonalnych akcji sprzedażowych

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Relaxed smiling businessman lying on a graph going up. Concept of success

Minimalizacja wysiłku klienta. Sprawdź poradnik budowania lojalności klientów od Thulium!

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Selektywny omnichannel czyli jak usprawnić obsługę klienta i wypracować zysk

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dystrybucja w e-commerce – czas na rozwiązania hybrydowe

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł