Partner serwisu:

Analityka i optymalizacja

Konferencja „Dane, które napędzają biznes” – praktyczne podejście do analityki danych i AI w biznesie

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Strategie sukcesu w e-commerce. Jak planować i mierzyć działania marketingowe i PR-owe sklepu internetowego

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

3 pułapki optymalizacji budżetu reklamowego. Jak osiągnąć najlepsze efekty kampanii w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczna analityka w e-commerce. Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby zmaksymalizować sprzedaż

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak w erze post-cookies zwiększyć sprzedaż w sklepie dzięki remarketingowi i retargetingowi

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Wyniki reguły reklam dla konta…”. Jak wykorzystywać reguły automatyczne w kampaniach Meta Ads e-sklepu

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zwiększać sprzedaż dzięki optymalizacji copywritingu? 12 scenariuszy testowania tekstów w sklepie internetowym

15 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Optymalizacja strony pod wyszukiwanie głosowe. Jak przygotować e-commerce na nowe wyzwania SEO

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 wskaźników efektywności, które powinien znać każdy właściciel e-sklepu

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zwiększ konwersję bez dużych inwestycji, czyli o optymalizacji wydajności strony e-sklepu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Anna Stachurska: Optymalizacja konwersji i CX w 2024 roku [komentarz]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Agata Chmielewska: Optymalizacja konwersji i CX w e-commerce w 2024 roku [komentarz]

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Wojciec Popiela: Optymalizacja konwersji i CX w e-commerce w 2024 roku [komentarz]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Silnik cen – serce e-commerce B2B i rewolucja w spersonalizowanych ofertach

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zbiór narzędzi, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz e-sklep. Od automatyzacji, przez płatności i monitoring internetu, po analizę konkurencji i jej cen

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Data mining w logistyce e-commerce. Jak wykorzystać dane do poprawy jakości usług, optymalizacji kosztów i personalizacji oferty

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Google Analytics 4 na miarę Twoich potrzeb. Jak tworzyć celne i pożyteczne raporty oraz skutecznie analizować dane

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie: Jak zarządzać doświadczeniem klienta e-sklepu za pomocą kart produktowych

Mniej niż minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Zdaniem ikomersiaka: Sztuczna inteligencja może samodzielnie podjąć trafniejsze decyzje marketingowe od człowieka

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dynamic pricing w dobie AI. Jak optymalizować ceny z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł