Analityka i optymalizacja

Jak technologia i infrastruktura napędzają sukces Luna Polska w e-commerce B2B

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Strategie i techniki optymalizacji ścieżki zakupowej. Jak zwiększyć konwersję w e-sklepie – „E-commerce w Praktyce” 28 już dostępne

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Konwersja i retencja – dwie siły napędzające zysk w e-commerce

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak krok po kroku wykorzystać value proposition canvas do projektowania fundamentów CX w e-commerce

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Empatyzuj z klientami e-sklepu. Zamień punkty bólu w punkty empatii

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marcin Janczewski: Sprawdzone strategie optymalizacji e-sklepu, które poprawiają współczynnik konwersji. Jak DrTusz.pl skutecznie zwiększa sprzedaż online [zdaniem ikomersiaka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak dzięki decyzjom opartym na danych zwiększyć przychody e-sklepu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Od radykalnego redesignu do… spadku konwersji. Dlaczego większość zmian w interfejsie e-sklepu kończy się niepowodzeniem

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dark patterns w e-commerce. Jak nie przesadzić z optymalizacją konwersji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Personalizacja oparta na danych. Jak dzięki automatyzacji marketingu optymalizować ścieżkę zakupową w e-sklepie

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Metoda metodzie nierówna. Jak wykorzystać płatności, aby skutecznie zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Szybki sklep = większy zysk. Dlaczego w e-commerce liczy się każda sekunda

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wskazówki, jak ulepszyć wyszukiwarkę produktów, aby była precyzyjna, intuicyjna i działała szybciej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kamila Hrecka: Dyskrecja, wygoda i konwersja, czyli optymalizacja procesu zakupowego w specyficznej kategorii – w sklepie N69.pl [zdaniem ikomersiaka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Po nitce do kłębka. Jak usprawnić strukturę nawigacji e-sklepu i wpływać na decyzje zakupowe klientów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak ulepszyć stronę produktową, aby zwiększyć konwersję? Praktyczne porady i inspiracje na najlepszych przykładach

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Karolina Górka: Przepis na dobrą kartę produktu, która zasmakuje klientom z różnych segmentów – sprawdzone rozwiązania Coffeedesk [zdaniem ikomersiaka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dostosowanie sklepu internetowego do potrzeb osób starszych. Jak proste zmiany mogą zwiększyć konwersję

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skarpetki nie do pary, czyli kulisy strategii growth marki Many Mornings

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Poznaj przełomowe badanie od Agencji Semcore. Case study „Co naprawdę działa w SEO?”

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł