Partner serwisu:

Analityka i optymalizacja

Analityka i optymalizacja to dziedziny, które pozwalają analizować dane zbierane na stronie WWW lub w aplikacji e-commerce, a także wprowadzać działania optymalizacyjne, aby docelowo zwiększyć sprzedaż. Czytaj artykuły i oglądaj nagrania z e-szkoleń poruszające tematykę analityki i optymalizacji. W bazie wiedzy magazynu „E-commerce w praktyce”, swoją wiedzą na temat skutecznej analityki i optymalizacji dzielą się czołowi specjaliści ze świata e-handlu m.in.: Anna Czyżewska, Dawid Dąbrowski, Marek Dorsz, Ewa Dudek, Przemysław Durczak, Marcin Janczewski, Adam Jankowiak, Dawid Marut, Anna Moczulska, Krzysztof Murzyn, Bartosz Pilch, Piotr Pliszka, Michał Serafin, Krzysztof Wieczorek, Izabela Wisłocką i wielu innych.

Co Kobe Bryant doradziłby właścicielom sklepów internetowych

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Akcja na PROPSie! Czyli jak połączyć projekt edukacyjny z działaniami charytatywnymi

Marka Brit – jeden z czołowych producentów pożywienia dla zwierząt – na początku grudnia 2021...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 raportów i analiz, które pomogą Ci zarządzać zakupami i zapasami w e-sklepie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

13 różnic między Universal Analytics a Google Analytics 4

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czy Twoje zapasy zarabiają na siebie? Poznaj OTIF, GMROII i inne wskaźniki, które pomogą podnieść jakość logistyki magazynowej w e-sklepie

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Data-driven e-commerce. Jak wyznaczać KPI, które pozwolą budować e-biznes z sukcesem

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

E-szkolenie online: Analityka i optymalizacja w e-commerce. Jak poprawić skuteczność transakcji, czyli zwiększyć sprzedaż bez większego budżetu

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Chcesz skutecznie zwiększyć ruch i sprzedaż w e-commerce? Sięgnij po „EwP” 16

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zadbaj o skuteczność transakcji – zwiększ sprzedaż bez zwiększania budżetu i ruchu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Audyt e-commerce. Jak szybko znaleźć słabe punkty sklepu internetowego i je wyeliminować

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Internet of behaviour – trend, którego nie warto ignorować

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Poznaj swojego klienta, czyli big data w e-commerce

5 minut czytania

Podstawowy Felieton
Data Management System (DMS) with Business Analytics concept. businessman working with provide information for Key Performance Indicators (KPI) and marketing analysis onn virtual computer

Błąd przeżywalności, czyli jak nie zarządzać magazynem i zapasami

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Podstawy analityki w pigułce. Jakie dane sprawdzać, aby zwiększać zyski e-sklepu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt e-commerce. Jak szybko znaleźć słabe punkty sklepu internetowego i je wyeliminować

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jeśli masz złe dane, otrzymasz złe odpowiedzi. Najczęstsze błędy w konfiguracji Google Analytics, które psują twoje dane

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak właściwie wyznaczać KPI w sklepie internetowym

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

TACoS, PACoS, ACoS – totalny meksyk w e-commerce. Poznaj wskaźniki, które pomogą Ci skalować biznes

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analityka na sterydach. Google Analytics, Google Data Studio, Google Ads i dodatki, które ułatwią Ci skuteczne analizowanie danych e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Konwersje i mikrokonwersje – jakie akcje odwiedzających e-sklep warto śledzić i jak to robić

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł