Partner serwisu:

Advertisement

Analityka i optymalizacja

Internet of behaviour – trend, którego nie warto ignorować

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Poznaj swojego klienta, czyli big data w e-commerce

5 minut czytania

Podstawowy Felieton
Data Management System (DMS) with Business Analytics concept. businessman working with provide information for Key Performance Indicators (KPI) and marketing analysis onn virtual computer

Błąd przeżywalności, czyli jak nie zarządzać magazynem i zapasami

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Podstawy analityki w pigułce. Jakie dane sprawdzać, aby zwiększać zyski e-sklepu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt e-commerce. Jak szybko znaleźć słabe punkty sklepu internetowego i je wyeliminować

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jeśli masz złe dane, otrzymasz złe odpowiedzi. Najczęstsze błędy w konfiguracji Google Analytics, które psują twoje dane

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak właściwie wyznaczać KPI w sklepie internetowym

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

TACoS, PACoS, ACoS – totalny meksyk w e-commerce. Poznaj wskaźniki, które pomogą Ci skalować biznes

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analityka na sterydach. Google Analytics, Google Data Studio, Google Ads i dodatki, które ułatwią Ci skuteczne analizowanie danych e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Konwersje i mikrokonwersje – jakie akcje odwiedzających e-sklep warto śledzić i jak to robić

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analiza opinii. Jak DrTusz.pl odkrywa i rozwiązuje problemy swoich klientów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dan(i)e biznesowe instant. Jak usprawnić e-commerce dzięki business intelligence

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie pozwól, żeby dane nie pracowały – zautomatyzuj ich wykorzystanie

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Psychologia e-biznesu. Część 2. Jak czytać ludzi, a nie wykresy – czyli skąd wiedzieć, czego naprawdę chcą Twoi klienci?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Preloading data dla Magento, czyli jak optymalizować szybkość stron listingowych

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

E-commerce po chińsku – jak to działa?

5 minut czytania

Podstawowy Felieton

Wykorzystaj analizę biznesową do skutecznego wdrożenia platformy e-commerce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Koniec z decyzjami opartymi na „wydaje mi się”. Informacja to pieniądz – jak mądrze wykorzystać dane klientów?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i poprawnie przeprowadzić audyt aukcji

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wykorzystaj dane, aby odpowiednio przygotować się do sprzedaży na marketplace’ach

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł