Partner serwisu:

Analityka i optymalizacja

E-szkolenie: Google Analytics 4 dla e-commerce

2 minuty czytania

Podstawowy E-szkolenie

„Najlepsze praktyki” nie zawsze są najlepsze. Jak z głową podejść do optymalizacji i testów A/B w e-commerce

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Office worker hands coworking on a desktop

Audyt UX krok po kroku. Jak samemu znaleźć słabe punkty e-commerce i je usprawnić

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Product Production Manufacturing Supply Distribution Concept

Product page to nowy home page, czyli jak marka Displate rozwija strony produktowe

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 wskazówek, jak poprawić proces zakupowy w e-sklepie i zwiększyć konwersję

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Gadget Application Technology Icon Concept

Architektura informacji w e-sklepie. Jak mądrze zaplanować drzewko kategorii

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Empty notepad with crayon on desk

Thin content w e-commerce. 5 wskazówek, jak zidentyfikować i zwalczyć treści niskiej jakości

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Group of white paper jigsaw puzzles

Composable commerce – elastyczność, personalizacja i nieograniczony rozwój

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analizuj dane skutecznie. Najczęstsze błędy konfiguracji Google Analytics 4 pod kątem e-commerce

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie: Analiza rentowności e-commerce w praktyce. Jak mierzyć i poprawiać kondycję finansową sklepu internetowego

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

90% polskich internautów odwiedza witryny i aplikacje zakupowe

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak odzyskać porzucone koszyki w e-sklepie dzięki sprawnej logistyce

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 możliwości product discovery, które gwarantują zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Goodbye, my love. Hello, stranger. Czy związek z GA4 się uda?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak samodzielnie przeprowadzić analizę rynków zagranicznych – narzędzia, źródła, wskazówki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zaplanować działania cross-border z wykorzystaniem narzędzi Google’a

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Rola i przebieg fazy analitycznej przy podejmowaniu decyzji o ekspansji na podstawie doświadczeń marki Kross

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Jak zwiększyć sprzedaż i marżę w e-commerce

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Jeden sklep – wiele twarzy. Wnioski z badania różnych wariantów interfejsu sklepu internetowego

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

SEO się nie zmienia… Czy aby na pewno?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł