Analityka i optymalizacja

Wykorzystaj analizę biznesową do skutecznego wdrożenia platformy e-commerce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Koniec z decyzjami opartymi na „wydaje mi się”. Informacja to pieniądz – jak mądrze wykorzystać dane klientów?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i poprawnie przeprowadzić audyt aukcji

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wykorzystaj dane, aby odpowiednio przygotować się do sprzedaży na marketplace’ach

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kręte ścieżki zakupowe – jak podejmować właściwe decyzje budżetowe dopasowane do zachowań klientów

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zaplanować efektywny ekonomicznie budżet w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Shopware 6 i PWA – gama korzyści dla Twojego e-commerce

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czego tak naprawdę oczekuje klient sklepu internetowego?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Google Analytics a CX – jak sprawdzić, co wpływa na doświadczenie zakupowe Twoich klientów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Quick wins, czyli jak zwiększyć konwersję nawet o 68%

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Black Hat SEM – czyli nieczyste zagrania w Google Ads, które pomniejszają Twój dochód

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wypunktuj swoich klientów i zwiększ sprzedaż, czyli uniwersalny przepis na skuteczną segmentację

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pomysł na wzrost konwersji w 2021 roku? Sprawdź, gdzie znajdują się Twoje serwery e-mailowe i kto jeszcze prowadzi z nich wysyłki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 wskazówek, jak zwiększyć efektywność e-mail marketingu w e-sklepie w 2021 roku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Newsletterowe rekomendacje, z których korzysta 85% kupujących. Przepis na skuteczny e-mail marketing od drtusz.pl

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak dzięki optymalizacji procesów sprzedażowych zwiększyć obroty o 35%

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

4 narzędzia do analityki biznesowej, w które warto zainwestować w sklepie internetowym

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dlaczego PWA to game changer dla branży e-commerce?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zoptymalizować karty produktowe, aby zwiększyć ruch organiczny i sprzedaż

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

GS1 polska uruchomiło platformę eProdukty

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł