Partner serwisu:

Analityka i optymalizacja

Koniec z decyzjami opartymi na „wydaje mi się”. Informacja to pieniądz – jak mądrze wykorzystać dane klientów?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i poprawnie przeprowadzić audyt aukcji

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wykorzystaj dane, aby odpowiednio przygotować się do sprzedaży na marketplace’ach

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kręte ścieżki zakupowe – jak podejmować właściwe decyzje budżetowe dopasowane do zachowań klientów

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zaplanować efektywny ekonomicznie budżet w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rola rich contentu w optymalizacji konwersji sprzedaży online

3 minuty czytania

Średniozaawansowany

Google Analytics a CX – jak sprawdzić, co wpływa na doświadczenie zakupowe Twoich klientów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pomysł na wzrost konwersji w 2021 roku? Sprawdź, gdzie znajdują się Twoje serwery e-mailowe i kto jeszcze prowadzi z nich wysyłki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Naucz się swoich subskrybentów. Jak analizować wyniki kampanii e-mailowych na podstawie zachowań klienta

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak dzięki optymalizacji procesów sprzedażowych zwiększyć obroty o 35%

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

4 narzędzia do analityki biznesowej, w które warto zainwestować w sklepie internetowym

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zoptymalizować karty produktowe, aby zwiększyć ruch organiczny i sprzedaż

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

3 wskazówki, jak zmniejszyć koszty pozyskiwania nowych klientów w e-commerce

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Quick wins, czyli jak zwiększyć konwersję nawet o 68%

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Black Hat SEM – czyli nieczyste zagrania w Google Ads, które pomniejszają Twój dochód

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czego nie mówi ci Twoja agencja i czego Ty nie mówisz jej? Wpływ prawidłowej komunikacji na rozwój i dochodowość sklepu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

CPS, CPA, CPC – jaki model rozliczeń i kiedy wybrać?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Marketing i sprzedaż w e-sklepie według Chocolissimo

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem Ikomersiaka: Marketing i sprzedaż w e-sklepie według DrTusz.pl

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem Ikomersiaka: Marketing i sprzedaż w e-sklepie według Elektromad.pl

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł