Partner serwisu:

Customer experience

Customer experience (CX) to w e-commerce element kreowania wizerunku sklepu nastawionego na opinię klienta i jego odczucia związane z całym procesem zakupowym. W ramach customer experience firmy analizują i ulepszają wszystko to, co wpływa na pozytywne doświadczenie – np. obsługa, łatwość wyszukiwania produktów, dopasowanie oferty, metody płatności, kontakt z pracownikami, jakość produktów i wysokość cen, warunki dostawy i realizacji zwrotów. Celem działań z zakresu CX jest maksymalizacja zadowolenia klienta i utrzymanie z nim dobrej relacji. Czytaj artykuły dotyczące customer experience w bazie wiedzy magazynu „E-commerce w praktyce”. Swoją wiedzą dzielą się najlepsi specjaliści polskiego e-commerce.

Komunikacja po złożeniu zamówienia. Jak zadbać o zadowolenie klienta na ostatnim etapie zakupów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Internet of behaviour – trend, którego nie warto ignorować

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Analiza opinii. Jak DrTusz.pl odkrywa i rozwiązuje problemy swoich klientów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przesyłki kurierskie ważnym elementem customer experience

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Design thinking w e-commerce

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czego tak naprawdę oczekują klienci od sklepu internetowego?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa klienta na Allegro – 8 wskazówek, które mogą uratować Twoją sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Spójna komunikacja jest w modzie!

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dobra komunikacja okiem kupujących online. 6 wskazówek, jak usprawnić obsługę klienta w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 dobrych praktyk pozwalających uprościć obsługę reklamacji, napraw gwarancyjnych i zwrotów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Coffeedesk: Kawa na ławę, czyli w customer experience nie ma dróg na skróty

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

DrTusz.pl: Jesteśmy tam, gdzie klient, i spełniamy jego oczekiwania

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skalowalność e-commerce a customer experience. Jak zapewnić dobre doświadczenie klienta przy rosnącym biznesie

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Unboxing experience – jak opakowania wpływają na doświadczenia zakupowe

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skład Prosty: Z troską o klienta i środowisko

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak badać i mierzyć doświadczenia klienta w kontakcie ze sklepem internetowym

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak rozpieścić chińskich konsumentów

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Google Analytics a CX – jak sprawdzić, co wpływa na doświadczenie zakupowe Twoich klientów

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowy numer „E-commerce w Praktyce” już jest! Sięgnij po obszerne kompendium wiedzy o CX i obsłudze klienta w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Niezbędnik obsługi klienta w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł