Customer experience

Jak tworzyć content, który dociera do wszystkich? 4 kroki do cyfrowej dostępności

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX to za mało. Jak zadbać o customer experience w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

9 wskazówek, jak wykorzystać AI w pracach nad UX e-sklepu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak Cię widzą, tak u Ciebie kupują. O wykorzystaniu AI w personalizacji interfejsu e-sklepu

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zintegrowany Branding – wyróżnik czy imperatyw w świecie wielokanałowych doświadczeń

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Data-driven customer journey. Jak zaprojektować ścieżkę klienta – od poznania marki do konwersji – dzięki danym

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
three mens hold plates with smilies on black  background

Rola emocji w e-commerce. Jak zarządzać doświadczeniem klienta za pomocą kart produktowych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX i psychologia klienta – „EwP” 22 już dostępne

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Elegancki butik czy szpetny dyskont – co przypomina Twój e-sklep?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton
Office worker hands coworking on a desktop

Audyt UX krok po kroku. Jak samemu znaleźć słabe punkty e-commerce i je usprawnić

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Product Production Manufacturing Supply Distribution Concept

Product page to nowy home page, czyli jak marka Displate rozwija strony produktowe

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Gadget Application Technology Icon Concept

Architektura informacji w e-sklepie. Jak mądrze zaplanować drzewko kategorii

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Otwórz się na wszystkich klientów. Jak poprawić dostępność cyfrową sklepu internetowego

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 elementów UX, które mają kluczowy wpływ na konwersję płatności w e-commerce

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Success businessman with business growing graph  cloud

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki funkcjom platformy e-commerce, które są oparte na psychologii konsumenckiej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie takie zmiany straszne. Jak podnosić ceny, aby nie stracić klientów

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Emotion face symbol on yellow wooden cube blocks. Service rating, ranking, customer review, satisfaction and feedback concept.

E-commerce od kulis: Jak wykorzystać dane i emocje do budowania lojalności klientów? Case study taniaksiazka.pl

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Unikaj waleni, zajęcy i papug, czyli 7 zasad prostego języka, które poprawią Twoją komunikację

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jeden sklep – wiele twarzy. Wnioski z badania różnych wariantów interfejsu sklepu internetowego

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak bramka płatnicza wspiera dobre postrzeganie marki e-sklepu

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł