Partner serwisu:

Customer experience

E-commerce i UX w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Inkluzywność w e-commerce, czyli jak zadbać o klienta i zarabiać więcej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

6 rozwiązań w obszarze płatności, dzięki którym zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Online shopping concept

Jak poznać przyczyny porzucania koszyków i zachęcić klientów do transakcji

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skrócić ścieżkę zakupową i sfinalizować sprzedaż, zanim klient porzuci koszyk

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Każdy słyszał, niewielu potrafi, czyli o ratowaniu porzuconych koszyków

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zakupy i zwroty w e-commerce w dobie kryzysu

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Podróż klienta, a może podróż z klientem? Jak dobre customer experience prowadzi do sukcesu w e-handlu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Quo vadis, e-commerce – czyli czy klient to zawsze nasz pan

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Komunikacja UX w duchu marki – dobre przykłady

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Komunikacja po złożeniu zamówienia. Jak zadbać o zadowolenie klienta na ostatnim etapie zakupów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Internet of behaviour – trend, którego nie warto ignorować

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Analiza opinii. Jak DrTusz.pl odkrywa i rozwiązuje problemy swoich klientów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przesyłki kurierskie ważnym elementem customer experience

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Design thinking w e-commerce

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czego tak naprawdę oczekują klienci od sklepu internetowego?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa klienta na Allegro – 8 wskazówek, które mogą uratować Twoją sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Spójna komunikacja jest w modzie!

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dobra komunikacja okiem kupujących online. 6 wskazówek, jak usprawnić obsługę klienta w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 dobrych praktyk pozwalających uprościć obsługę reklamacji, napraw gwarancyjnych i zwrotów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł