Customer experience

E-commerce od kulis: Jak skutecznie angażować klientów za pomocą programu lojalnościowego B2B na przykładzie SIGup

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Użyteczny interfejs e-sklepu. Jak sprawić, aby użytkownik czuł się otoczony opieką w procesie zakupowym

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rewolucja w doświadczeniu klienta. Jak autoDNA zwiększa zaangażowanie dzięki nowoczesnemu interfejsowi

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak pozyskać klientów dzięki wartościowym treściom? Praktyczne porady dla e-sklepów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Kulisy strategii growth marki BasicLab, czyli edukowanie klienta i wartościowy content w sercu działań marketingowych

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przyciągnij uwagę klienta. Jak łączyć content, SEO i UX w prezentacji produktów na stronie

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Content w służbie customer success. Jak tworzyć atrakcyjne i ciekawe treści w standardowej komunikacji z klientem

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zainteresuj, angażuj, przekonuj. Jak skutecznie wykorzystać rich content w e-commerce

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Personalizacja na digital shelf. Jak tworzyć indywidualne doświadczenia e-zakupowe?

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak pisać ciekawe opisy produktów w e-sklepie? Lista inspiracji

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Nie sprzedawaj wanny bez odpływu, czyli na czym polega skuteczny marketing sklepu internetowego

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

E-commerce od kulis: Integracja kanałów marketingowych. Jak promować e-commerce w świecie offline na przykładzie sklepu DrTusz.pl

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Strategia growth na przykładzie Your KAYA. CX w wydaniu jednej z najszybciej rozwijających się marek DTC w Polsce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Sekrety Supreme Service, czyli jak Coffeedesk buduje relacje z klientami

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rewolucja wchodzi tylnymi drzwiami. Jakie znaczenie dla całego e-commerce ma nowa ustawa o dostępności

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak tworzyć content, który dociera do wszystkich? 4 kroki do cyfrowej dostępności

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX to za mało. Jak zadbać o customer experience w e-commerce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie: Jak zarządzać doświadczeniem klienta e-sklepu za pomocą kart produktowych

Mniej niż minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

9 wskazówek, jak wykorzystać AI w pracach nad UX e-sklepu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak Cię widzą, tak u Ciebie kupują. O wykorzystaniu AI w personalizacji interfejsu e-sklepu

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł