Ekspansja i sprzedaż zagraniczna

Sprzedaż cross-border. Jak zwiększać przychody na rynkach zagranicznych – „E-commerce w Praktyce” 29 już dostępne

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Forward defence, czyli inne spojrzenie na cross-border w dobie AI

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Piotr Kiljański: Sprzedaż zagraniczna to droga pełna wyzwań, ale też niesamowitych możliwości rozwoju

18 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Jak polscy przedsiębiorcy sprzedają za granicę? Cross-border e-commerce coraz bardziej dostępny

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Forum ikomersiaków: Cross-border w 2025 roku – zmiany, trendy, wyzwania

12 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gdzie i jak polskie sklepy internetowe zdobywają klientów za granicą – dane, trendy, wskazówki

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Checklista ekspansji zagranicznej. Jak przygotować sklep internetowy do globalnej sprzedaży z pomocą lokalnego modelu SaaS

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie rozpocząć i rozwijać sprzedaż transgraniczną? Kompleksowy przewodnik dla e-sprzedawców

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Organizacja zasobów w cross-borderze. Kiedy warto skorzystać z zewnętrznych agencji, a kiedy postawić na działania in-house

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Europejskie kierunki zagraniczne dla polskiego e-commerce – gdzie warto sprzedawać w 2025 roku?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Eryk Jakubik: Zamiast zakładać, że odniesiesz szybki sukces, zacznij od testowania rynku

9 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Lokalne kody kulturowe. Jak lepiej zrozumieć klientów za granicą i podnieść skuteczność działań cross-border

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zagraniczną? Poznaj sprawdzone strategie polecane przez praktyków

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Szymon Wcisło i Justyna Grzyl: Klienci w Rumunii oczekują, że marka będzie mówić ich językiem

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Marketplace’y w sprzedaży zagranicznej. Najpopularniejsze platformy i związane z nimi wyzwania, dobre praktyki oraz najczęstsze błędy

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie tylko eMAG, czyli jak zbudować silną obecność na rumuńskim rynku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Maciej Gorczyca: Na rynku czeskim musimy być tak bardzo „czescy”, jak to tylko możliwe

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Szymon Niestryjewski: Brytyjczycy oczekują wysokiego poziomu obsługi klienta

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Radosław Gołębski: Lokalna adaptacja to jeden z kluczowych elementów naszej strategii

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Ekspansja to dopiero początek. Jak skalować e-commerce na rynkach zagranicznych poprzez digital marketing

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł