Twoja konwersja nie jest na najwyższym poziomie i wiesz, że trzeba to poprawić. Gromadzisz zatem zespół i zaczynasz prace nad przebudową designu sklepu, która ma pomóc zwiększyć współczynik konwersji. Mam jednak złe wieści. Istnieje spore ryzyko, że nowy design nie przyniesie znaczącego wzrostu sprzedaży. Co więcej, rewolucyjny redesign może wręcz doprowadzić do gwałtownego spadku konwersji.

Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego większość radykalnych redesignów kończy się niepowodzeniem,
- dlaczego e-sklepy decydują się na redesign i dlaczego te decyzje są błędne,
- jak topowy sklep internetowy wydał miliony na radykalną przebudowę interfejsu, po czym jego sprzedaż spadła,
- jaka jest alternatywa dla radykalnego redesignu i kiedy ma ona sens,
- kiedy robić w swoim e-commerce rewolucję, a kiedy – ewolucję.