Redakcja Maciej Dulski (YOPE): Sprawne poruszanie się po „amazońskiej” dżungli wymaga dużych kompetencji Redakcja Zobacz nagranie z webinaru: „Nie tylko Amazon, dowiedz się, jak sprzedawać na 30 wiodących marketplace’ach” Paweł Mielczarek Obsługa klienta na Allegro – 8 wskazówek, które mogą uratować Twoją sprzedaż Kamil Leśniak, Tomasz Ślaski 5 wskazówek, jak równocześnie podnieść poziom sprzedaży i rentowność na Allegro Piotr Podlaś Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 3. Standardy obsługi Marcin Bosacki Jak Coupang stał się Amazonem Korei Południowej Konrad Zach Zarabiaj na pasji, czyli teraz coś z zupełnie innej beczki Anna Wilma Rafał Zakrzewski (Digitree Group): Nawet jeśli Ty nie myślisz o marketplace`ach, one z pewnością myślą o Tobie Piotr Podlaś Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 2. Silna marka czy atrakcyjny produkt? Czynniki gwarantujące sukces na Amazonie Piotr Podlaś Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 1. Przewodnik dla producentów Paweł Fornalski Cenowy korkociąg śmierci przy sprzedaży na marketplace’ach Paweł Koziara Nethansa chwali się wynikami i uruchamia darmową akademię wsparcia sprzedaży Redakcja Handel na platformach sprzedażowych oczami ekspertów. Marketplace Academy 2020 pod koniec stycznia w Warszawie Wiola Łada-Szewczenko Nowe oblicze e-retailu – Amazon 2020 Sascha Stockem Święta last minute online – co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć świąteczną sprzedaż na Amazonie Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Co najprawdopodobniej przyniosą nowe przepisy unijne wzmacniające ochronę konsumentów. Część 2. Korzyści dla obu stron Artur Klinger Amazon SEO, czyli sprzedażowe perpetuum mobile Magdalena Chęcińska-Ziemniak Daj klientowi to, czego chce – 3 kroki do kampanii dynamicznej na Facebooku Małgorzata Szulc Krótki przewodnik po zagranicznych platformach zakupowych Sascha Stockem Wystartuj na Amazonie – sprawdź, jak wykorzystać szanse i uniknąć zagrożeń