Partner serwisu:

Sprzedaż na marketplace'ach

Maciej Dulski (YOPE): Sprawne poruszanie się po „amazońskiej” dżungli wymaga dużych kompetencji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zobacz nagranie z webinaru: „Nie tylko Amazon, dowiedz się, jak sprzedawać na 30 wiodących marketplace’ach”

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Obsługa klienta na Allegro – 8 wskazówek, które mogą uratować Twoją sprzedaż

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 wskazówek, jak równocześnie podnieść poziom sprzedaży i rentowność na Allegro

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 3. Standardy obsługi

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak Coupang stał się Amazonem Korei Południowej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zarabiaj na pasji, czyli teraz coś z zupełnie innej beczki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rafał Zakrzewski (Digitree Group): Nawet jeśli Ty nie myślisz o marketplace`ach, one z pewnością myślą o Tobie

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 2. Silna marka czy atrakcyjny produkt? Czynniki gwarantujące sukces na Amazonie

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 1. Przewodnik dla producentów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Cenowy korkociąg śmierci przy sprzedaży na marketplace’ach

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nethansa chwali się wynikami i uruchamia darmową akademię wsparcia sprzedaży

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Handel na platformach sprzedażowych oczami ekspertów. Marketplace Academy 2020 pod koniec stycznia w Warszawie

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowe oblicze e-retailu – Amazon 2020

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
bledy-w-marketingu-sklepow-internetowych

Święta last minute online – co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć świąteczną sprzedaż na Amazonie

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Co najprawdopodobniej przyniosą nowe przepisy unijne wzmacniające ochronę konsumentów.
Część 2. Korzyści dla obu stron

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Amazon SEO, czyli sprzedażowe perpetuum mobile

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Daj klientowi to, czego chce – 3 kroki do kampanii dynamicznej na Facebooku

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Krótki przewodnik po zagranicznych platformach zakupowych

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wystartuj na Amazonie – sprawdź, jak wykorzystać szanse i uniknąć zagrożeń

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł