W dniach 27-28 września 2021 r. obędzie się Shopware United Days PL. To dwudniowa konferencja, która jest pierwszym wydarzeniem skierowanym do polskiej społeczności skupionej wokół Shopware. Wśród prelegentów pojawią się przedstawiciele platformy, m.in.: Sebastian Hamann i Ben Marks, merchanci, agencje partnerskie i dostawcy usług. Konferencja będzie transmitowana online.
Silny gracz na rynku e-commerce
Shopware to jedna z najpopularniejszych platform open-source e-commerce, założona w Niemczech w 2000 r., która tworzy rozwiązania omnichannel wykorzystywane przez europejskich liderów w handlu B2B i B2C. Platforma została wyróżniona przez Gartner w jednym z najważniejszych raportów branżowych — „Magic Quadrant for Digital Commerce 2020”. Samo znalezienie się w tej publikacji pokazuje, jak istotną rolę odgrywa Shopware na rynku, będąc jednym z najsilniejszych dostawców oprogramowania e-commerce.
Shopware zyskuje coraz szersze grono zwolenników również w Polsce. Wielu właścicieli sklepów internetowych decyduje się na jego wdrożenie, a należą do nich m.in.: Jusee, Moje Bambino, Husse czy Yope. Podczas konferencji Shopware United Days PL uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej na temat tych projektów w ramach sekcji case study.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Elastyczność, wykorzystanie najnowszych technologii, social selling, dobre wsparcie SEO, intuicyjne narzędzie do tworzenia contentu produktowego (Shopware Shopping Experiences) — to tylko część najciekawszych funkcji, które sprawiają, że marki decydują się na wybór platformy Shopware. Wydarzenie Shopware United Days PL będzie okazją do lepszego poznania możliwości tego rozwiązania.
O konferencji Shopware United Days PL
Głównym założeniem pierwszej edycji konferencji Shopware United Days PL jest przedstawienie szerokiej publiczności związanej z e-commerce możliwości platformy Shopware oraz zbudowanie społeczności merchantów, e-commerce managerów, agencji, usługodawców współpracujących z Shopware. Dwa dni konferencyjne będą obfitować w prezentacje dotyczące planów marki związanych z wejściem na polski rynek, panele dyskusyjne, a także przedstawienie najciekawszych wdrożeń.
Organizator zdecydował się na hybrydową formułę wydarzenia — wszystkie prezentacje, debaty i case studies będą transmitowane online, a stacjonarny udział w konferencji — w krakowskim biurze organizatora — będzie umożliwiony prelegentom i partnerom, przy zachowaniu wszystkich obostrzeń związanych z pandemią Covid-19.
— Chcemy, aby to wydarzenie było angażujące i wartościowe dla wszystkich, którzy myślą o Shopware, jako rozwiązaniu dla swojego biznesu. Dlatego kładziemy nacisk na networking, możliwość bezpośredniej rozmowy z partnerami lub zadawania pytań prelegentom, jak również stworzymy przestrzeń do nawiązywania relacji z innymi uczestnikami konferencji — podkreśla Bory Skraba, CEO agencji e-commerce Strix.
W branży e-commerce szukanie nowych rozwiązań optymalizujących sklep czy zwiększających konwersję to konieczność i nieunikniony element rozwoju biznesu. Program konferencji Shopware United Days PL pozwoli uczestnikom na zapoznanie się w jak najszerszym ujęciu z platformą Shopware oraz nawiązanie kontaktów biznesowych.
Zapisy na wydarzenie są bezpłatne: https://www.shopwareuniteddays.pl/zapisy
Więcej informacji dotyczących konferencji: https://www.shopwareuniteddays.pl/
Partnerami wydarzenia są agencje wdrażające Shopware: Divante, Crehler, SalesTube powered by HmmH, oraz dostawcy usług: Blue Media, Centuria i Ergonode.
Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn „E-commerce w praktyce”.
Organizatorem jest firma Strix — certyfikowany partner Shopware.