Partner serwisu:

Strategia

5 faktów, o których warto pamiętać, jeśli budujesz markę e-sklepu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak w rok rozkręcić brand, czyli case study marki Displate

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak narodziła się marka KODANO, czyli case study rebrandingu e-sklepu Szkla.com

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Brand purpose w e-commerce. Jak budować markę e-sklepu opartą na wartościach

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt komunikacji sklepu online w 7 krokach

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Krótki poradnik, jak nauczyć się mówić w języku marki

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przepis na branding w Google Ads krok po kroku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przezorny zawsze ubezpieczony. Jak zabezpieczyć prawnie markę e-sklepu

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce od kulis: Rowerowa (r)ewolucja w e-commerce. Jak od zera w dwa lata zostać krajowym liderem w swojej kategorii produktowej

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Napisz wiadomość, która domknie sprzedaż. Jak ratować porzucone koszyki za pomocą SMS-ów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać dane Google’a do opracowania strategii e-commerce

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce w czasach kryzysu. Jak zmienić założenia strategiczne w trudnym okresie

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategia e-commerce w obliczu recesji – „EwP” 19 już dostępne

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak sprzedawać na rynkach zagranicznych? Poznaj 7 kroków do cross-border e-commerce

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

W kryzysie do e-commerce [raport]

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-commerce powoli hamuje [komentarze]

6 minut czytania

Średniozaawansowany

Jak strategicznie podejść do social mediów i wykorzystać je do realizacji celów e-sklepu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak odkryć produkty z największym potencjałem sprzedażowym w e-sklepie

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Na tropie bestsellerów. Gdzie i jak szukać produktów, które będą się dobrze sprzedawały w sklepie internetowym

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Anetta Wilczyńska (Gandalf.com.pl): Pewnego dnia zapytałam znajomych, czy kupowaliby książki przez internet

7 minut czytania

Podstawowy Wywiad