Marta Zawiła-Piłat Co o Twoich klientach wie Amazon? Rola danych w strategii marketingowej Amazon Ads Krzysztof Janosiewicz, Joanna Horoszko Cookieless playbook. Google Ads w 2024 roku – nowe wyzwania, nowe możliwości Dorota Kika Czy AI wie lepiej? O atrybucji data-driven w Google Analytics 4 Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Legalne dane z ciasteczek (i innych technologii) – teraz i w przyszłości Katarzyna Grabowska Jak mądrze wykorzystać darmową dostawę, aby zwiększyć sprzedaż Łukasz Białonoga Nowoczesne CMS-y. Jak usprawnić zarządzanie treścią w e-commerce Kaspar Szymański Jak wykorzystać logi serwerowe w SEO Paulina Czokajło, Julia Nycz Jak dopasować płatności online do swojej firmy, czyli gotowe rozwiązania nie tylko dla e-sklepów Paweł Adamiec Jak przygotować kampanie shoppingowe Google Ads na Black Week i Q4 Weronika Szczepanik, Patrycja Kościołowska Tips & tricks na Q4, czyli jak zmaksymalizować sprzedaż w szczycie sezonu w e-commerce Wojciech Pawlik 30% mniej zapytań do BOK. Jak Morele.net optymalizuje obsługę klienta dzięki OpenAI Paweł Wesołek Optymalizacja Allegro Ads. Jak zwiększyć skuteczność reklam i sprzedawać więcej Tomasz Chabowski Rola emocji w e-commerce. Jak zarządzać doświadczeniem klienta za pomocą kart produktowych Adam Jankowiak Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów Redakcja Data-driven e-commerce – „EwP” 23 już dostępne Redakcja Packeta Poland z ofertą szybkich dostaw do krajów adriatyckich – wysyłaj do Słowenii i Chorwacji nawet w 2-3 dni Redakcja E-szkolenie: Prosty język w e-commerce. Jasna i skuteczna komunikacja w sklepie internetowym Redakcja Gdzie jest polski e-commerce? Redakcja Sprzedajesz na Allegro? Musisz to wiedzieć Redakcja Kierunki ekspansji zagranicznej: Dania, Szwecja i Finlandia, czyli duże e-rynki blisko Polski