Baza wiedzy

Mikołaj Wezdecki (LPP): Ponad 20 lat temu zakochałem się w e-commerce i ta fascynacja trwa do dziś

12 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Artur Pajkert (cyber_Folks): Hakuj umysły, by zwiększać konwersję

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Elegancki butik czy szpetny dyskont – co przypomina Twój e-sklep?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

„Najlepsze praktyki” nie zawsze są najlepsze. Jak z głową podejść do optymalizacji i testów A/B w e-commerce

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Office worker hands coworking on a desktop

Audyt UX krok po kroku. Jak samemu znaleźć słabe punkty e-commerce i je usprawnić

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Product Production Manufacturing Supply Distribution Concept

Product page to nowy home page, czyli jak marka Displate rozwija strony produktowe

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 wskazówek, jak poprawić proces zakupowy w e-sklepie i zwiększyć konwersję

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Gadget Application Technology Icon Concept

Architektura informacji w e-sklepie. Jak mądrze zaplanować drzewko kategorii

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Otwórz się na wszystkich klientów. Jak poprawić dostępność cyfrową sklepu internetowego

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 elementów UX, które mają kluczowy wpływ na konwersję płatności w e-commerce

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Od konkurencji do przewagi. Jak strategicznie i z głową podejść do ustalania cen w sklepie internetowym

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Success businessman with business growing graph  cloud

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki funkcjom platformy e-commerce, które są oparte na psychologii konsumenckiej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie takie zmiany straszne. Jak podnosić ceny, aby nie stracić klientów

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Emotion face symbol on yellow wooden cube blocks. Service rating, ranking, customer review, satisfaction and feedback concept.

E-commerce od kulis: Jak wykorzystać dane i emocje do budowania lojalności klientów? Case study taniaksiazka.pl

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Paper heads and disorder jigsaw puzzle brain, world mental health day, Alzheimer and Psychology concept

Neurocopywriting w e-commerce. 3 bugi w mózgu, które wykorzystasz w e-handlu (i nie tylko)

12 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Unikaj waleni, zajęcy i papug, czyli 7 zasad prostego języka, które poprawią Twoją komunikację

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Empty notepad with crayon on desk

Thin content w e-commerce. 5 wskazówek, jak zidentyfikować i zwalczyć treści niskiej jakości

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Koszyk zakupowy a metody dostawy. Czy robisz to dobrze?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Group of white paper jigsaw puzzles

Composable commerce – elastyczność, personalizacja i nieograniczony rozwój

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analizuj dane skutecznie. Najczęstsze błędy konfiguracji Google Analytics 4 pod kątem e-commerce

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł