Baza wiedzy

Marcin Krupicz: Next day delivery zrównuje sprzedaż cross-border z wysyłką krajową

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Konwersja i retencja – dwie siły napędzające zysk w e-commerce

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak krok po kroku wykorzystać value proposition canvas do projektowania fundamentów CX w e-commerce

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Empatyzuj z klientami e-sklepu. Zamień punkty bólu w punkty empatii

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marcin Janczewski: Sprawdzone strategie optymalizacji e-sklepu, które poprawiają współczynnik konwersji. Jak DrTusz.pl skutecznie zwiększa sprzedaż online [zdaniem ikomersiaka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak dzięki decyzjom opartym na danych zwiększyć przychody e-sklepu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Od radykalnego redesignu do… spadku konwersji. Dlaczego większość zmian w interfejsie e-sklepu kończy się niepowodzeniem

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dark patterns w e-commerce. Jak nie przesadzić z optymalizacją konwersji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Personalizacja oparta na danych. Jak dzięki automatyzacji marketingu optymalizować ścieżkę zakupową w e-sklepie

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Metoda metodzie nierówna. Jak wykorzystać płatności, aby skutecznie zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Szybki sklep = większy zysk. Dlaczego w e-commerce liczy się każda sekunda

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wskazówki, jak ulepszyć wyszukiwarkę produktów, aby była precyzyjna, intuicyjna i działała szybciej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kamila Hrecka: Dyskrecja, wygoda i konwersja, czyli optymalizacja procesu zakupowego w specyficznej kategorii – w sklepie N69.pl [zdaniem ikomersiaka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Po nitce do kłębka. Jak usprawnić strukturę nawigacji e-sklepu i wpływać na decyzje zakupowe klientów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak ulepszyć stronę produktową, aby zwiększyć konwersję? Praktyczne porady i inspiracje na najlepszych przykładach

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Karolina Górka: Przepis na dobrą kartę produktu, która zasmakuje klientom z różnych segmentów – sprawdzone rozwiązania Coffeedesk [zdaniem ikomersiaka]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dostosowanie sklepu internetowego do potrzeb osób starszych. Jak proste zmiany mogą zwiększyć konwersję

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skarpetki nie do pary, czyli kulisy strategii growth marki Many Mornings

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Personalizacja reklam w e-commerce. Jak zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż dzięki zaawansowanym kampaniom produktowym

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Direct to consumer. Jak usprawniać ofertę i produkty w sprzedaży bezpośrednio do konsumenta

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł