Czy Twoja oferta odpowiada na potrzeby klientów? Czy wiesz, jakie mają bolączki i co sprawia, że wybierają Twój e-sklep lub rezygnują z zakupów? Narzędzie value proposition canvas pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania i stworzyć ofertę, która rzeczywiście przemawia do kupujących. Z tego artykułu dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać szablon propozycji wartości w procesie projektowania customer experience w e-commerce.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak wykorzystać value proposition canvas do zaprojektowania fundamentów CX w e-commerce i stworzenia ponadprzeciętnej oferty,
- o czym pamiętać przy budowaniu profilu klienta e-sklepu,
- czym są zadania, które rozwiązuje klient w życiu prywatnym i zawodowym,
- jak odkryć kontekst zakupowy i wykorzystać go w projektowaniu doświadczeń,
- jak zdefiniować znaczące bolączki i uśmierzyć ból klientów,
- jak się dowiedzieć, jak oferta jest odbierana przez klientów.