Transformacja cyfrowa jest w pełnym rozkwicie. Procesy biznesowe i kontakty z klientami w sferze online nikogo już nie dziwią. Dzisiaj można zmieniać dostawców jednym kliknięciem, dlatego firmy, które chcą wyróżnić się na tle konkurencji, muszą oferować wyjątkową obsługę klienta. Profesjonalne rozwiązanie contact center do zarządzania komunikacją staje się do tego niezbędne.
Profesjonalna platforma contact center oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania kontaktami z klientami i – wbrew przekonaniu wielu mniejszych firm – nie jest przeznaczona tylko dla międzynarodowych call center z setkami agentów. Z takich rozwiązań z powodzeniem mogą korzystać także małe zespoły obsługi klienta, z garstką pracowników.
Dowiedz się, dlaczego Twój biznes także powinien zainteresować się profesjonalnym narzędziem contact center w chmurze. Oto siedem powodów.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
1. Twoi klienci chcą być obsługiwani szybciej
Oczekiwania klientów są większe niż kiedykolwiek wcześniej. Nie chcą oni czekać na odpowiedź ani być wielokrotnie przełączani do innego konsultanta. Zawsze staraj się rozwiązać ich problemy w ciągu 24 godzin – w przeciwnym razie ryzykujesz utratę klientów. Aż 82% konsumentów przyznaje, że przestali korzystać z usług jakiejś firmy ze względu na złą jakość obsługi klienta.
2. Potrzebujesz ciągłości biznesowej
Przestoje w pracy działu obsługi klienta, wynikające z awarii sprzętu lub braku dostępności pracowników, są niedopuszczalne. Klienci oczekują całodobowej obsługi. Jeśli zespół pracuje zdalnie lub z domu, staje się to trudne. Jednak zaawansowane rozwiązanie contact center w chmurze zapewnia nie tylko ciągłość działania, niezbędną niezawodność i doskonałą jakość głosu, ale także bezpieczeństwo – utrzymanie zgodności z przepisami prawa i wymogami bezpieczeństwa leży po stronie dostawcy platformy.
3. Inteligentne platformy pozwalają zoptymalizować komunikację
Dzięki stworzeniu reguł działania oraz systemowi IVR dzwoniący mogą być automatycznie kierowani do właściwego agenta – np. do osoby, która zajmowała się wcześniej sprawą danego klienta lub takiej, która ma doświadczenie w danej kwestii. Skutkuje to lepszą wydajnością contact center i krótszym czasem reakcji. Z kolei analiza danych pozwala z wyprzedzeniem planować pracę agentów i stale ulepszać obsługę.
4. Klienci chcą kontaktować się z firmami przez preferowany kanał
Dzięki chmurowemu rozwiązaniu omnichannel Twoi klienci mogą skontaktować się z Tobą w wybranym przez siebie kanale komunikacji. Wszystkie istotne informacje o klientach są zapisywane w jednym miejscu, bez względu na to, w jaki sposób kontaktują się z firmą – przez telefon, e-mail, czat, WhatsApp czy inny komunikator. To pozwala zapewnić bezproblemową obsługę klienta.
5. Brak inwestycji w sprzęt
Dzięki rozwiązaniu w chmurze nie musisz inwestować w sprzęt. Platforma contact center w chmurze jest szybka i łatwa do skonfigurowania, zawsze aktualna i gotowa na wyzwania przyszłości. Oszczędzasz na sprzęcie i kosztach utrzymania, podczas gdy platforma rośnie wraz z Twoją firmą.
6. Twój zespół obsługi klienta pracuje zdalnie
Platforma w chmurze umożliwia pracownikom korzystanie z zaawansowanych funkcji komunikacyjnych – bez względu na to, gdzie się znajdują – dzięki czemu mogą być bardziej produktywni i wydajniej pracować. A Twoi klienci są od razu połączeni z odpowiednią osobą.
7. Rozwiązanie chmurowe to szereg zalet dla biznesu
Platforma w chmurze zapewnia wiele korzyści, m.in.:
- możliwość łatwego skalowania,
- łatwą kontrolę kosztów,
- automatyczne i zdalne aktualizacje,
- dostępność na całym świecie.
Dzięki takiemu rozwiązaniu w pełni przygotujesz się na zmieniające się wymagania biznesowe.
Jeśli powyższe argumenty Cię przekonują – daj nam znać. W NFON oferujemy idealne rozwiązanie centrum kontaktowego w chmurze: NFON Contact Center Hub. To rozbudowane, ale równocześnie proste w obsłudze i implementacji narzędzie wspierające obsługę klienta. Łączy wszystkie kanały komunikacji z klientem w jednej aplikacji, a agenci na wyciągnięcie ręki otrzymują łatwy dostęp do ważnych danych o dzwoniących, dzięki czemu są w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie.
Wybór contact center w chmurze to najnowocześniejsze i najefektywniejsze rozwiązanie – także dla niewielkich zespołów. Chcesz zachwycić swoich klientów? Dowiedz się więcej o NFON Contact Center Hub tutaj.
Materiał partnera