13 lutego 2023 r. odbył się webinar „Telefoniczna obsługa klienta w e-commerce – jak sprawić, żeby była prosta i przyjemna”, który poprowadzili Izabela Kędzia – strateg, właścicielka Pracowni eF, oraz Paweł Napiórkowski – CEO, współzałożyciel i pomysłodawca Labelcall. Już teraz możesz obejrzeć nagranie i pobrać prezentację z webinaru.

Dzisiejszy e-commerce jest wymagający. Masz na głowie tysiące rzeczy do ogarnięcia, a do tego ciągle dzwoni telefon z milionem pytań? Sprawdź, jakie darmowe rozwiązania możesz wykorzystać, żeby ułatwić pracę sobie i działowi obsługi klienta.
Dzięki webinarium:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- maksymalnie usprawnisz telefoniczną obsługę klienta w e-commerce,
- zaoszczędzisz nawet 120 godzin miesięcznie dzięki efektywniejszej rozmowie z klientem,
- dowiesz się, jak wykorzystać podstawowe dane o kliencie do poprawy sprzedaży i budowania spersonalizowanej oferty,
- zapewnisz klientom wysokiej jakości, efektywną obsługę i efekt „wow” po skończonej rozmowie telefonicznej,
- zbudujesz wizerunek niezawodnego sprzedającego, do którego aż chce się dzwonić!
Pobierz prezentację z webinaru
Do kogo skierowany jest webinar:
- małe i średnie e-commerce,
- osoby zajmujące się obsługą klienta i customer experience.
W programie:
- dlaczego w dobie automatyzacji i botów klienci nadal dzwonią,
- czego oczekuje dzisiejszy (wymagający) klient,
- jak dobrze obsługiwać klientów – spersonalizowany kontakt i szybkie rozwiązania kluczem do pozytywnego customer experience,
- automatyzuj, żeby ułatwić pracę sobie i BOK – korzystaj z gotowych rozwiązań.
Mamy dla Ciebie prezent! Odbierz za darmo 3 miesiące wersji Premium usługi Labelcall o wartości 264 zł z kodem: „LABELCALL20”.
Wyślij do 28.02.2023 e-mail na adres contact@labelcall.com lub podaj kod naszej obsłudze klienta przy konfiguracji konta Labelcall.