Partner serwisu:

Baza wiedzy

Szybkie płatności. Jak je wykorzystać, aby usprawnić konwersję w koszyku zakupowym

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
bledy-w-marketingu-sklepow-internetowych

Jak rozwinąć sprzedaż w kanale e-commerce na przykładzie marki Quiosque

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przesyłki poza utartym szlakiem, czyli jak wysyłać paczki do wszystkich krajów świata.
Część 2. Ograniczenia i obowiązki w handlu bez granic

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Co najprawdopodobniej przyniosą nowe przepisy unijne wzmacniające ochronę konsumentów.
Część 2. Korzyści dla obu stron

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 wskazówek, jak usprawnić i uprościć proces zakupowy na urządzeniach mobilnych

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Słuchaj klienta, czyli jak optymalizować ścieżkę zakupową

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak znaleźć genialną nazwę dla sklepu internetowego – 5 praktycznych wskazówek

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
bledy-w-marketingu-sklepow-internetowych

Jak pokochałem porzucone koszyki i dlaczego powinieneś zrobić to samo

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Usprawnij swój e-commerce.
7 działań, które podnoszą współczynnik konwersji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Lojalność w e-commerce nie umarła. Jak minimalizować wysiłek klienta?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gdzie omnichannel mówi dobranoc… 7 grzechów głównych wszechkanałowości

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przygotować biznes do wdrożenia strategii omnichannelowej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Selektywny omnichannel czyli jak usprawnić obsługę klienta i wypracować zysk

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Omnichannel w polskim
e-commerce: od czego zacząć,
na co uważać i kto go już wprowadził

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kilka słów o tym, o czym wszyscy dobrze wiedzą, czyli dlaczego należy projektować doświadczenia klientów w e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowy wymiar e-handlu. O trendach i innowacjach w sprzedaży oraz o tym, gdzie jest miejsce dla e-commerce w strategii omnichannelowej

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak podnieść współczynnik konwersji koszyka zakupowego

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Omnichannel – trudne słowo rozbite na proste działania

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dystrybucja w e-commerce – czas na rozwiązania hybrydowe

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pokaż mi swój sklep, a powiem Ci, kim jesteś – rzecz o komunikatach wysyłanych do dostawców

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł