Jacek Dziura Szybkie płatności. Jak je wykorzystać, aby usprawnić konwersję w koszyku zakupowym Katarzyna Bilan, Tomasz Cymerman Jak rozwinąć sprzedaż w kanale e-commerce na przykładzie marki Quiosque Wojciech Zarzeka Przesyłki poza utartym szlakiem, czyli jak wysyłać paczki do wszystkich krajów świata. Część 2. Ograniczenia i obowiązki w handlu bez granic Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Co najprawdopodobniej przyniosą nowe przepisy unijne wzmacniające ochronę konsumentów. Część 2. Korzyści dla obu stron Aleksandra Sojczyńska 5 wskazówek, jak usprawnić i uprościć proces zakupowy na urządzeniach mobilnych Andrzej Ogonowski, Michał Kuliś Słuchaj klienta, czyli jak optymalizować ścieżkę zakupową Konrad Buraczewski Jak znaleźć genialną nazwę dla sklepu internetowego – 5 praktycznych wskazówek Paweł Zasuń Jak pokochałem porzucone koszyki i dlaczego powinieneś zrobić to samo Piotr Sobczyk, Mariusz Żygało, Dawid Jażdżewski Usprawnij swój e-commerce.7 działań, które podnoszą współczynnik konwersji Marek Bartnikowski, Mateusz Prus Lojalność w e-commerce nie umarła. Jak minimalizować wysiłek klienta? Przemysław Pasek Gdzie omnichannel mówi dobranoc… 7 grzechów głównych wszechkanałowości Bartosz Pilch Jak przygotować biznes do wdrożenia strategii omnichannelowej Krzysztof Jarecki Selektywny omnichannel czyli jak usprawnić obsługę klienta i wypracować zysk Agata Chmielewska Omnichannel w polskim e-commerce: od czego zacząć, na co uważać i kto go już wprowadził Wojtek Walczak, Dorota Ziółkowska Kilka słów o tym, o czym wszyscy dobrze wiedzą, czyli dlaczego należy projektować doświadczenia klientów w e-commerce Anna Lasmanowicz Nowy wymiar e-handlu. O trendach i innowacjach w sprzedaży oraz o tym, gdzie jest miejsce dla e-commerce w strategii omnichannelowej Anna Zalewska Jak podnieść współczynnik konwersji koszyka zakupowego Marek Kich Omnichannel – trudne słowo rozbite na proste działania Piotr Polak Dystrybucja w e-commerce – czas na rozwiązania hybrydowe Izabela Talmont Pokaż mi swój sklep, a powiem Ci, kim jesteś – rzecz o komunikatach wysyłanych do dostawców