Obsługa klienta

E-maile, których nie można zignorować. Jak wiadomości transakcyjne budują zaufanie i napędzają sprzedaż w e-commerce

5 minut czytania

Polski e-commerce chce podbić Europę. 4 obszary, które decydują o sukcesie sprzedaży zagranicznej

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zwroty w e-commerce polem bitwy o klienta? „Nie sposób uniknąć niektórych nadużyć”

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jeszcze szybsza ORLEN Paczka to większy zysk dla Twojego e-sklepu

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Sprawniejszy proces zwrotów i wyższa satysfakcja klientów. Wdrożenie usługi Wygodne Zwroty w sklepie internetowym Venezia

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Wyprawka szkolna 2025 to większe budżety, lecz stare nawyki. Jak przygotować e-sklep?

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Nowoczesna usługa GLS dostępna w Polsce. „Dajemy klientom pełną kontrolę nad dostawą”

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak odzyskać porzucone koszyki? 4 kroki do sukcesu w e-commerce

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Scott Sportech Poland z kilkumilionową karą od UOKiK. Ograniczali sprzedaż internetową

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

E-szkolenie: Sukces na Amazonie. Jak globalnie skalować swoją sprzedaż

Mniej niż minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

DHL, Allegro i Żabka wzmacniają sojusz. Nadchodzi nowy lider rynku OOH?

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

„Łatwo dać się nabrać”. Fałszywe sklepy internetowe udają polskie marki

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

H&M mówi „dość”. Koniec darmowych zwrotów online to początek nowego trendu

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zalando stawia na nowe doświadczenie zakupowe. AI, personalizacja i cyfrowy bliźniak zmieniają e-commerce

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Apple kontra Bruksela. Potentat odwołuje się od grzywny w wysokości 500 mln euro

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Rekordowa kara dla Shein. Chińska platforma ukarana za wprowadzające w błąd promocje

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zamawianie leków przez internet legalnie przez aplikację? Nowe przepisy już od 16 lipca

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zmiana w zakresie niedoręczalnych przesyłek pocztowych. Rząd skraca czas przechowywania

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

„Klienci nie chcą być już anonimowi, pragną czuć się wyróżnieni i docenieni.” CEO Paxit.pl o unboxingu, emocjach i roli detalu

9 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Wygodny system do zarządzania obsługą zwrotów w Twoim e-commerce

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł