Baza wiedzy

Zaczynaliśmy offline, a dziś nasza domena kończy 18 lat [historia e-sklepu: Świat Zabawek]

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Adam Łuczko (Dywanownia): „Przez brak odpowiedniego doradztwa e-sklepy tracą kupę pieniędzy” [doba z e-sprzedawcą]

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Marcin Krupicz: Next day delivery zrównuje sprzedaż cross-border z wysyłką krajową

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Norbert Wawrzyniak (ZEN.COM): Chcemy wspierać sprzedawców w ekspansji zagranicznej

4 minuty czytania

Podstawowy Wywiad

Michał Lew (Milkies): „Nie ma większej radości niż działania, które przyniosły sukces” [doba z e-sprzedawcą]

6 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Dawid Klamka (Ubierz Swoje Ściany): „Realizacja 90% zadań dzisiaj gwarantuje mi efektywny i spokojny start jutro” [doba z e-sprzedawcą]

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Rano gotowanie, po południu rozwożenie, w nocy finanse i strategie [historia e-sklepu: Piesotto]

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Pierwszymi klientami byli rodzina i znajomi [historia e-sklepu: Mięsna Paczka]

4 minuty czytania

Podstawowy Wywiad

Polskie e-sklepy będą zwiększały sprzedaż za granicą

4 minuty czytania

Podstawowy Wywiad

Miłosz Jarosiewicz (Mała Szklarnia): „Zbyt wiele osób na początkowym etapie e-biznesu oczekuje złotych porad” [doba z e-sprzedawcą]

13 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Mariusz Serafin (Lancerto): Sukces w e-commerce to nie tylko dobry produkt, ale całe doświadczenie klienta

16 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Aleksandra Ippohorska-Lenkiewicz (Klarna): Działamy w Polsce od trzech lat i tak naprawdę dopiero się rozpędzamy

5 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Joanna Kwiatkowska (Kubota): Nie odcinamy się od przeszłości, ale ewoluujemy i dostosowujemy markę do nowoczesnych standardów

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Paweł Fornalski: Trzeba stale podnosić sobie poprzeczkę, szukać oszczędności i poprawiać wyniki [wywiad]

12 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Rafał Pikul (Deerhorn): Warto łączyć pasję z biznesem, a klienci to docenią

11 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak (marka ANIA KRUK): Ścieżkę klienta traktuję partnersko – idziemy nią razem, poznajemy się i odkrywamy informacje o sobie

11 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Ivona Szewczyk: Lokalizacja magazynu przyspiesza dostarczenie paczki [wywiad]

3 minuty czytania

Podstawowy Wywiad

Agnieszka Stankiewicz-Kierus i Łukasz Kierus (TaniaKsiazka.pl): Od 17 lat najważniejszy jest dla nas klient

20 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Mikołaj Wezdecki (LPP): Ponad 20 lat temu zakochałem się w e-commerce i ta fascynacja trwa do dziś

12 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Artur Pajkert (cyber_Folks): Hakuj umysły, by zwiększać konwersję

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad