Partner serwisu:

Baza wiedzy

bledy-w-marketingu-sklepow-internetowych

Empatia w sprzedaży w B2B

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Migracja na Magento 2 krok po kroku – jak wygląda w praktyce i czy warto ją przeprowadzić

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 błędów podczas pakowania zamówień w sklepie internetowym, których należy unikać

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak usprawnić proces zakupowy w sklepie internetowym

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak rozliczać reklamacje i zwroty w sklepach internetowych

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Reklamacje, wymiany i zwroty w handlu internetowym – przepisy prawne, które powinien znać każdy właściciel e-biznesu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Minimalizuj, eliminuj, odzyskuj – jak ekologiczne trendy w stylu życia konsumentów można przełożyć na środowisko e-commerce

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Balans między wygodą klienta a zyskiem – prokliencka polityka zwrotów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak budować przewagę konkurencyjną – skuteczna polityka zwrotów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 wskazówek, jak zwiększyć wartość koszyka w e-commerce B2B

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing w e-commerce B2B – jak przygotować odpowiednie treści i opisy produktów

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem Ikomersiaka: E-commerce B2B według Coffedesk

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem Ikomersiaka: E-commerce B2B według Senetic SA

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem Ikomersiaka: E-commerce B2B według SIG.pl

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: E-commerce B2B według TIM.pl

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

System intra-B2B – sposób na efektywną współpracę z zamkniętą grupą kontrahentów

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Polityka zwrotów i reklamacji w e-sklepie według Answear.com

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem Ikomersiaka: Polityka zwrotów i reklamacji w e-sklepie według Castorama Polska

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem Ikomersiaka: Polityka zwrotów i reklamacji w e-sklepie według Decathlon

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zdaniem ikomersiaka: Polityka zwrotów i reklamacji w e-sklepie według DrTusz.pl

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł