Partner serwisu:

Baza wiedzy

Internet of behaviour – trend, którego nie warto ignorować

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Zapomnij o klasycznej aplikacji mobilnej

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dobre dane produktowe równie ważne jak sam produkt

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Poznaj swojego klienta, czyli big data w e-commerce

5 minut czytania

Podstawowy Felieton
Data Management System (DMS) with Business Analytics concept. businessman working with provide information for Key Performance Indicators (KPI) and marketing analysis onn virtual computer

Błąd przeżywalności, czyli jak nie zarządzać magazynem i zapasami

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Podstawy analityki w pigułce. Jakie dane sprawdzać, aby zwiększać zyski e-sklepu

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt e-commerce. Jak szybko znaleźć słabe punkty sklepu internetowego i je wyeliminować

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jeśli masz złe dane, otrzymasz złe odpowiedzi. Najczęstsze błędy w konfiguracji Google Analytics, które psują Twoje dane

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak właściwie wyznaczać KPI w sklepie internetowym

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

TACoS, PACoS, ACoS – totalny meksyk w e-commerce. Poznaj wskaźniki, które pomogą Ci skalować biznes

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analityka na sterydach. Google Analytics, Google Data Studio, Google Ads i dodatki, które ułatwią Ci skuteczne analizowanie danych e-commerce

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Konwersje i mikrokonwersje – jakie akcje odwiedzających e-sklep warto śledzić i jak to robić

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Analiza opinii. Jak DrTusz.pl odkrywa i rozwiązuje problemy swoich klientów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Dan(i)e biznesowe instant. Jak usprawnić e-commerce dzięki business intelligence

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie pozwól, żeby dane nie pracowały – zautomatyzuj ich wykorzystanie

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Psychologia e-biznesu. Część 2. Jak czytać ludzi, a nie wykresy – czyli skąd wiedzieć, czego naprawdę chcą Twoi klienci?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
YouTube logo on the wall of the server room. Editorial 3D

Kampania reklamowa na YouTubie dla e-commerce nastawiona na performance

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wyznaczyć i zwiększyć wartość klienta w B2B

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Preloading data dla Magento, czyli jak optymalizować szybkość stron listingowych

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

9 sposobów na zabezpieczenie się przed sprzedażą ponad stan

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł